نگهبانی نیروی هوایی امریکا از سوی «میدان های نیرو»

© Photo / AFRL Directed Energy Directorateنگهبانی نیروی هوایی امریکا از سوی «میدان های نیرو»
نگهبانی نیروی هوایی امریکا از سوی «میدان های نیرو» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
نیروی هوایی ایالات متحده از فن آوری‌ انرژی هدایت شده برای نگهبانی از پایگاه‌های نظامی خود کار خواهد گرفت.

فرستادن لیزر خطرناک به هواپیماهای امریکایی توسط کشتی چینایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2020
فرستادن لیزر خطرناک به هواپیماهای امریکایی توسط کشتی چینایی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Drive، با استناد به مطالب منتشر شده از آزمایشگاه پژوهش های نیروی هوایی امریکا در پایگاه نیروی هوایی نیومکزیکو، ایالات متحده در فن آوری‌های انرژی هدایت شده به نقطه اوج رسیده است که این موضوع بسیاری از مفاهیم داستان‌های علمی به ویژه محافظت از اشیا با استفاده از اصطلاحاً میدان‌های نیرو، را به واقعیت نزدیک می‌کند.

بر پایه گزارش "Directed Energy Futures 2060"، از جنگ افزارهای انرژی هدایت شده می‌توان برای ایجاد "میدان‌های نیرو" که اجازه دفاع از پایگاه‌های نظامی با دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین و کلاهک‌های جنگی با تشکیل "چتر دفاع موشکی به عنوان بخشی از یک سیستم دفاعی در چند سطح" را می‌دهد، تا سال 2060 استفاده کرد.

"Breaking Defense" در این خصوص می‌نویسد، که اجرای خاص این مفهوم، استفاده از سلاح‌های لیزری کنترل شده توسط سیستم های هوش مصنوعی است.

آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی ایالات متحده اعلام داشت که توانایی‌های موجود امکان توسعه یک سیستم سلاح لیزری 100 کیلوواتی را فراهم می‌کند، که می‌تواند اثرات مخربی را در فواصل مهم تاکتیکی در چند کیلومتری ایجاد کند.

یادآوری می کنیم، که در اپریل سال 2020 ، Task & Purpoise گزارش داد، که نیروی هوایی ایالات متحده برای اولین بار لیزر پر انرژی (HELWS) ، PHASER و پاسخ دهنده عملیاتی تاکتیکی قدرت بالا (THOR) خود را به خارج از کشور هدایت کرده است. این نشریه خاطر نشان کرد، که لیزر HELWS و اسلحه های مایکروویو PHASER و THOR برای از بین بردن هواپیماهای بدون سرنشین کوچک طراحی شده اند.

در اکتبر 2018، ایگور کوروتچنکو ، مدیر مرکز تجزیه و تحلیل تجارت اسلحه جهانی گفت، که مجتمع لیزر نظامی روسیه "پرسوت" در "هواپیماهای بدون سرنشین صنعتی و صنایع دستی فقط در" شرایط ایده آل "کار می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала