Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست سنگین آمریکا در المپیک توکیو + عکس

© AP Photo / Ralph Fresoتیم فوتبال زنان آمریکا FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz
تیم فوتبال زنان آمریکا  FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در اولین بازی‌اش در المپیک توکیو تن به شکست 3 گله داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در اولین روز از آغاز بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک توکیو 2020، امروز تیم فوتبال زنان آمریکا به مصاف سویدن رفت و در نهایت با حساب سنگین 3-0 شکست خورد.

این بازی که در ورزشگاه "آجی‌نوموتو" از گروه G انجام شد، طی آن ستینا دوبار (25 و 54) و لینا (73) برای سویدن گل‌زنی کردند تا تیم ملی زنان آمریکا پس از 44 بازی، شکست را تجربه کنند.

تیم ملی زنان آمریکا تا پیش از این دیدار، رکورد 44 بازی متوالی بدون شکست را در اختیار داشتند و آخرین شکست آنها برابر فرانسه در یک دیدار دوستانه بر می‌گردد که در آن فرانسه با حساب 3-1 در چارچوب بازی‌های دوستانه در 19 جنوری 2019 به برتری رسیده بود.

در سایر بازی‌های امروز از گروه E بریتانیای کبیر 2-0 از چیلی گذشت، در گروه F برزیل با حساب 5-0 چین را گلباران کرد.

این بازی‌ها امروز با انجام دیدارهایی ادامه می‌یابد که هم اکنون جاپان با کانادا دیدار کرده و زامبیا با هالند روبرو شده است و استرالیا تا چند دقیقه دیگر به مصاف زیلاند جدید می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала