Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای مقایسه با کسی به رئال نیامدم، می‌خواهم خودم باشم

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
بازیکن جدید خط دفاعی رئال مادرید در نشست خبری معارفه‌اش گفت از این‌که با راموس مقایسه می‌شود راضی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا بازیکن آچارفرانسه و اتریشی رئال مادرید در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت کرد.

جانشین راموس:” به این جا نیامدم تا با بازیکنان دیگر مقایسه شوم. من داوید الابا هستم. از سطح دیگری از بازی آمده ام و سعی می کنم که نقاط قوتم را بروز بدهم.”

پوشیدن شماره چهار:” با باشگاه در این باره صحبت کردم. به من این شماره را پیشنهاد دادند چرا که شماره دیگری آماده نبود. می دانم که این شماره برای باشگاه چه مفهومی دارد. باعث افتخار است که آن را بپوشی و انگیزه زیادی به من می دهد. این شماره به من نیرو وقدرت رهبری می دهد.”

حضور در رئال چه مفهومی دارد:” این رویایی است که محقق شده است. آنها بهترین باشگاه دنیا را دارند و باعث افتخارم است که در این جا هستم. انگیزه بالایی برای پوشیدن این پیراهن دارم.”

دوست داری با امباپه بازی کنی؟” بازیکنی در سطح جهانی است و او بی جایگزین است. کیفیت فوق العاده ای دارد. البته این مسئله روی من تاثیری نگذارد. فکر می کنم که این سوال مربوط به افراد دیگر باشد.”

در کجای زمین راحت تر هستی؟” انعطاف پذیر هستم. می توانم در پست های دیگری بازی کنم و این تصمیم مربوط به مربیا ست و به او باور دارم. این سوال به مربی مربوط است. به این بستگی دارد که چه بازیکنانی در تیم باشند. می تواند در پست های مختلفی بازی کند و این به مربی بستگی دارد.”

رفتن زیدان:” از رفتنش ناراحت شدم اما خوشحالم که با آنچلوتی کار خواهم کرد چون رابطه خوبی داریم و باعث افتخار است که دوباره با او کار کنم.”

چرا رئال مادرید؟” تصمیم گرفتم که در دوران فوتبالم گامی به جلو بردارم. پیشنهادهای متفاوتی دریافت کردم اما فقط یک گزینه برایم وجود داشت و آن هم رئال مادرید بود. این رویایی بود که محقق شد چرا که رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و چالشی است که به دنبالش هستم.”

راموس و میراثش:” راموس یک دهه در این جا بوده و با پوشیدن این شماره فوتبال خیلی خوبی داشته و به یک لیدر تبدیل شده است. این در ذهن همه است. قبلش در موردش صحبت کردم. با من صحبت کردند و گفتند که این شماره خالی شده است. باعث افتخارم است و این انگیزه بالایی برای من است. نمی خواهم با دیگران مقایسه شوم.”

اولین خاطرات در رئال مادرید :” سوال خوبی است. باشگاه بی نظیری هستند که از جوانی و وقتی در وین زندگی می کردم بازی رئال را دنبال می کردم و در مورد بازی رئال از لفظ “باله سفید” استفاده می کردند. حضور در این جا برای من خیلی خاص است.”

چقدر اسپانیایی بلدی و آیا با کروس صحبت کردی؟” از رختکن بایرن برخی کلمات را یاد گرفتم چون اسپانیایی های زیادی داشتیم و چیهزایی یاد گرفتم. هنوز آموزش ندیده ام اما سعی می کنم که هر چه زودتر زبان را یاد بگیرم تا با هم تیمی ها و بقیه تیم ارتباط برقرا رکنم. با کروس صحبت کردم و از دیدن دوباره اش خوشحالم.”

رفتن واران و راموس:” قطعا دوست داشتم با راموس بازی کنم. یک لیدر است و می توانست باعث افتخارم باشد. دوست دارم با واران هم بازی کنم چرا که بازیکن فوق العاده ایست. مدافع بی نظیری است که کیفیت های بالایی دارد.”

آنچلوتی خواست در پست خاصی بازی کنی؟”فقط دقایقی صحبت کردیم که در مورد فوتبال صحبت نکردیم و در این باره هم صحبتی نشد.”

وقتی در بایرن بودی چه حسی به هواداران رئال داشتی؟” باعث افتخار است که مقابل هواداران رئال بازی کنی. چند بار با بایرن به برنابئو آمدم و جو بی نظیری دارد.”

در سیستم دو مدافع راحت تری یا سه مدافع؟” این سوال به مربی مربوط است. به بازییکنان بستگی دارد. من انعطاف پذیر هستم و می توانم در پست های متفاوتی بازی کنم.”

برنامه روزهای آینده:” فردا در تمرین خواهم بود. برنامه آسانی ندارم اما می دانم که از من مراقبت خواهند کرد و حس خیلی خویب دارم.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала