انگلیس ها خواستار کاهش سرعت مجاز رانندگی شدند

© AFP 2023 / BEN STANSALL Traffic queues on a main route into London by the towers of London's financial district Canary Wharf (File)
Traffic queues on a main route into London by the towers of London's financial district Canary Wharf (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
ساکنان انگلیس از مقامات درخواست کرده اند که سرعت مجاز رانندگی در این کشور را کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail برخی ساکنان انگلیس برای بهبود ایمنی شهرها محدودیت سرعت کمتری را برای رانندگان در سراسر کشور درخواست کرده اند.

دولت در حال بررسی گزینه محدودیت هایی است که هم اکنون در نیمی از جاده های لندن اعمال شده است.

Автомобиль, въехавший в толпу в Рио-де-Жанейро, Бразилия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2019
ورزش
جریمه شدن دو بازیکن دربی کانتی به دلیل رانندگی در حالت مستی

این در حالی است که پیش ازاین سرعت 20 مایل در ساعت (32 کیلومتر در ساعت) در 50 درصد بزرگراه ها یک پروژه آزمایشی برای پایتخت انگلستان در سال 2020 بود. از آن زما ، مقامات بارها به دنبال راه هایی برای گسترش ممنوعیت های ترافیکی در سراسر کشور بوده اند. حدود 70 در صد شر کت کنندگا نظرسنجی که از سوی   20's Plenty for Us انجام شد از محدود کردن سرعت مجاز پشتیبانی نموده اند. اصلاحات گسترده در جاده ها می تواند تا سال 2023 آغاز شود.

منتقدان این ابتکار عمل متذکر می شوند که کاهش سرعت 20 مایل در ساعت (32 کیلومتر در ساعت) منجر به کاهش تصادفات جاده ای نخواهد شد.

 با این حال فعالان تأکید می کنند که رانندگی آهسته نه تنها بر امنیت جاده ها بلکه بر آب و هوا نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت که اکنون به دلیل فعالیت های انسانی تحت فشار زیادی قرار دارد.

گفتنمی است بر اساس تحقيقات وزارت راه و ترانسپورت انگليس کاهش سرعت مجاز در راهها ميتواند هر سال جان 200 تا 250 نفر را از مرگ براثر سوانح رانندگي نجات دهد. انگليس از نظر ايمني راهها در اروپا مقام ششم را دارد. هلند، سویدن و ناروی راههاي ايمن تري در مقايسه با انگليس دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала