Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حاضرم جانم را برای مسی بدهم!

© REUTERS / HENRY ROMEROمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
دروازه‌بان تیم ملی آرجنتین از تمجید‌های مسی به وجد آمده و آن را غیرقابل باور توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرجنتین با تمجید از لیونل مسی توضیح داد که لیونل مسی در موفقیت او در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا چه نقش پررنگی داشته است.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
توپ طلای 2021 باید به «لیونل مسی» برسد

دروازه‌بان آلبی سلسته در گفتگویی اختصاصی درباره اینکه برای کمک به مسی برای شکستن طلسم ناکامی‌اش در رده ملی با پیروزی مقابل برازیل در فینال کوپا‌ امریکا  چقدر انگیزه داشته است، گفت:«چند ماه پیش به لیونل مسی گفتم برای تو همه کار خواهم کرد و حتی حاضرم جانم را فدای تو کنم.»

مارتینز در ادامه گفت:«دوست دارم آرجنتین در کوپا آمریکا با درخشش تو قهرمان شود. حتی برازیلی‌ها نیز دوست داشتند که آرجنتین به‌خاطر لیونل مسی قهرمان یک جام بین‌المللی شود. امیدوارم جام‌ جهانی را به مسی تقدیم کنم. آیا یک آرجنتینی وجود دارد که نخواهد مسی قهرمان شود؟»

در دیدار فینال تیم ملی فوتبال آرجنتین و برزیل به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی برازیل برگزار شد با یک گل به سود آرژانتین به پایان رسید تا آلبی سلسته در خاک حریف عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و لیونل مسی اولین قهرمانی خود را با این تیم به دست بیاورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала