Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه شماری یونایتد برای امضأ قرارداد با واران و تریپیر

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
منچستریونایتد به جذب رافائل واران و کیرن تریپیر بسیار نزدیک شده و احتمال دارد طی چند روز آینده با این بازیکنان قرارداد امضأ کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد به دنبال تقویت ترکیب خود در آستانه فصل جدید است و سران تیم تصمیم دارند ستاره‌های مورد نظر اوله گونار سولسشر را جذب کنند.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
ورزش
چیزی به یونایتدی شدن واران نمانده...

این باشگاه جذب سانچو را به مراحل نهایی رسانده و بزودی خبر انتقال او از دورتموند به این تیم رسمی خواهد شد.

سران این تیم حالا به دنبال دو مدافع آماده هستند تا خط دفاع را نیز تقویت کنند و رافائل واران و کیرن تریپیر گزینه‌های شیاطین سرخ محسوب می‌شوند.

گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که مذاکرات یونایتد با رئال مادرید و اتلتیکومادرید پیشرفت بسیار خوبی داشته است و طرفین به توافق دست یافته اند.

براساس گزارش منابع انگلیسی، رئال و یونایتد بر سر انتقال واران با 60 میلیون یورو به توافق رسیده اند و شیاطین سرخ بزودی با این بازیکن قرارداد 5 ساله امضأ خواهند کرد.

همچنان این باشگاه با اتلتیکومادرید به بر سر انتقال کیرن تریپیر با 21 میلیون یورو به توافق رسیده و این مدافع انگلیسی نیز در مسیر بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.

در صورت پیوستن هر دو بازیکن به یونایتد، شیاطین سرخ تقریباً 165 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات این تابستان هزینه کرده اند و بر خلاف تابستان گذشته، امسال هزینه بیشتری صرف کرده اند تا به عنوان قهرمانی دست یابند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала