Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این رئال عجیب‌وغریب؛ مشکل گُلزنی با داشتن 11 مهاجم

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید در حال حاضر 11 مهاجم دارد اما این تیم همچنان در امر گُلزنی مشکل دارد و به دنبال پیدا کردن راه حل برای آن است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در آخرین سال حضور رونالدو، با به ثمر رساندن 148 گل در فصل 2017/18، درخشش بی‌نظیر در خط حمله داشت اما پس از جدایی این مهاجم پرتگالی، کهکشانی‌ها تنها یک بار از 100 گل عبور کردند (108 گل در 19/8/2018).
فصل گذشته این تیم 88 گُل به ثمر رساند که کمترین میزان گُلزنی در چند فصل آخر بود و همین موضوع سبب شد تا انتقادات فراوانی از رئال مادرید صورت گیرد.
براساس گزارش مارکا، دلیل این انتقادها حضور 11 مهاجم در رئال مادرید بود که با وجود آن‌ها این تیم نتوانست تا در امر گُلزنی خوب ظاهر شود.


رئال در آغاز فصل گذشته مهاجمانی چون بنزما، آسنسیو، یوویچ، وازکز، کوبو، براهیم، هازارد، بیل، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو را در اختیار داشت، اما زیدان برخی مهاجمان را قرض داد و به برخی هم بازی نرسید تا در پایان فصل 88 گُل در آمار رئال ثبت شود.
این مهاجمان باز هم در پیش فصل حضور خواهند داشت و حالا کارلو آنچلوتی تصمیم خواهد گرفت تا چه مهاجمانی را حفظ کند و چه مهاجمی را به صورت دائمی و یا قرضی از تیم رخصت کند.
در میان این 11 مهاجم تنها بنزما خوش درخشیده و در سه فصل گذشته 87 بار گلزنی کرده است. بازیکنان دیگری از جمله کاسمیرو و سرخیو راموس نیز در فصول گذشته به تیم در امر گُلزنی کمک کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала