Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما پس از پیوستن به پی‌اس‌جی: افتخار می‌کنم که عضوی از این باشگاه هستم!

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
دروازه‌بان ایتالیایی و جدید باشگاه پاری‌سن‌جرمن، حضور در این باشگاه را فوق‌العاده خواند.

به گزارش اسپوتنیک، جیانلوئیجی دوناروما که در رقابت های یورو 2020 به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد، اکنون راهی پاری‌سن‌جرمن شده است تا ادامه روند فوتبال و مسیر رشد خود را در این باشگاه ادامه دهد.

دوناروما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
رسمی؛ دوناروما به پی‌اس‌جی پیوست + عکس

پی‌اس‌جی در این تابستان به خوبی خود را تقویت کرده است و پس از اشرف حکیمی و راموس به سراغ دوناروما رفته است.

دوناروما پس از عقد قرارداد با پی‌اس‌جی به سایت رسمی این باشگاه گفت:«بسیار خورسندم که عضوی از این باشگاه فوق‌العاده هستم. احساس می‌کنم آماده این چالش جدید و ادامه پیشرفتم در اینجا هستم. می‌خواهم با پاری‌سن‌ژرمن تا جای ممکن جام‌ها را ببرم و باعث خوشحالی هواداران شوم.»

دوناروما قراردادی 5 ساله با باشگاه پاری‌سن‌جرمن بسته است و بدین ترتیب این قرارداد تا سال 2026 معتبر خواهد بود و پس از آن پی اس جی دوباره می تواند آن را تمدید کند. دوناروما که نقش پررنگی در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا داشت، پنجمین خرید تابستانی مائوریسیو پوچتینو لقب گرفت.

این باشگاه پیش از این دروازه‌بان ایتالیایی موفق به جذب جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و دانیلو پریرا شده بود. اما اولین تصویری که از دوناروما در لباس پی‌اس‌جی منتشر شده است، نشان می دهد که این دروازه بان ایتالیایی قرار است که پیراهن شماره 50 این باشگاه فرانسوی را بر تن کند.

علت آن هم این است که پیراهن شماره 1 بر تن کیلور ناواس است و هنوز تصمیمی مبنی بر انتقال پیراهن شماره 1 به دوناروما گرفته نشده است و باید دید که تصمیم سرمربی این تیم برای بازی دادن به دروازه بان هایش چگونه خواهد بود.

دوناروما محصول آکادمی باشگاه میلان است و از 14 سالگی در این باشگاه عضویت داشته است. او در ماه اکتبر 2015 و در سن 16 سالگی اولین بازی‌اش را برای روسونری در سری ‌آ انجام داد و در ادامه در 251 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه این تیم ایستاد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала