Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایستادگی قاطع کاپیتان تیم ملی انگلیس برابر نژادپرستان: ما شما را نمی‌خواهیم

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
هری کین به آن‌هایی مرتکب توهین‌های نژادپرستانه علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس شده اند، هشدار داد که از این کار دست بکشند در غیر آن هوادار سه شیرها و از جمله انگلیس‌ها نخواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه انگلستان در بازی نهایی جام ملت های اروپا به ایتالیا باخت و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند، بوکایو ساکا، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو سه بازیکن سیاه پوست این تیم با موجی از توهین‌های نژآدپرستانه روبرو شدند.
بزرگان انگلیس و حتی بوریس جانسون نخست وزیر این کشور این موضوع را محکوم و هشدار دادند که در صورت ادامه این توهین‌ها اقدامات قانونی خواهند کرد.
هری کین کاپیتان انگلیس نیز به این موضوع واکنش نشان داد و به آن‌هایی مرتکب توهین‌های نژادپرستانه علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس شده اند، هشدار داد که از این کار دست بکشند در غیر آن هوادار سه شیرها و از جمله انگلیس‌ها نخواهند بود.

وی در توییتی نوشت:" اگر مرتکب توهین نژادی در شبکه‌های اجتماعی شوید، ما شما را نمی‌خواهیم و هوادار تیم فوتبال انگلیس نیستید."

کین در حالی به این موضوع واکنش نشان داده است که چندی قبل باشگاه‌های لیگ برتری برای جلوگیری از توهین‌های نژآدپرستانه برای مدتی شبکه‌های اجتماعی را تحریم کرده بودند اما به نظر می‌رسد که این رفتار نتیجه مثبت در پی نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала