Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 بازیکن باید فدای مسی شوند

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
منبغ خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش کرده است که برای تمدید قرارداد مسی، 10 بازیکن باید از این تیم جدا شوند.

به گزارش اسپوتنیک، آینده مسی تا کنون به یک کلاف سر درگرم در بارسا تبدیل شده است. مخصوصا بعد از این که او از اول جولای با پایان قراردادش هیچ تعهدی دیگر به بارسا ندارد و میتواند آزادانه این تیم را ترک کند.

حرف های ضد و نقیض زیادی در خصوص تمدید او در رسانه ها شنیده میشود، اما تا کنون هیچ کدام از این اخبار به مرحله حقیقی اش نرسیده است.

با وجودی که لاپورتا با آرامش میگوید، مسی قطعا در بارسا میماند، اما بدهی های سنگین مالی این تیم که خود را به یک میلیارد یورو رسانده، کار بارسا برای نگه داشتن این فوق ستاره آرژانتینی سخت کرده است.

از سویی هم بارسا باید قوانین مالیاتی و فیرپلی را برای تمدید مسی در نظر بگیرد و همین موضوع نیز باعث شده لاپورتا با خونسردی و تمرکز هر چه بیشتر به فکر نگه داشتن او باشد.

لالیگا بودجه کلی حقوق بازیکنان را به صورت بی سابقه ای کاهش داده و تیم ها حالا بجای 347 میلیون یورو باید دسته کم 160 میلیون یورو هزینه کنند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا باید 10 بازیکن اش را بفروشد تا بتواند قرارداد مسی را تمدید و در لالیگا ثبت کند.

تاکنون کنراد، تودیبو، جونیور فیرپو، متئوس فرناندز و فرانسیسکو تریناکئو از بارسا رفته اند. سه بازیکن قطعی فروخته شدند، با متئوس فسخ یکطرفه شد و ترینکائو نیز به وولوز قرض داده شده و دستمزدش را باشگاه انگلیسی تقبل کرده است.

از سویی دیگر بارسا تاکنون اریک گارسیا، ممفیس دیپای، سرخیو آگوئرو و امرسون رویال را جذب کرده و بر همین اساس باید 9 تا 10 بازیکن دیگر را در لیست فروش قرار دهد تا زمینه تمدید با مسی را فراهم کند.

 ساموئول اومتیتی، میرالم پیانیچ، فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، نتو، کارلس آلنیا، مارتین برایتویت و سرجی روبرتو گزینه های فروشی با در ادامه بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند.

از میان این آنتوان گریزمان و سرجی روبرتو با توجه به دستمزد بالایی که دریافت می کنند، میتوانند به اقتصاد باشگاه کمک کنند.

به این ترتیب بارسا باید تمام معادلاتش را برای نگه داشتن فوق ستاره اش به هم بزند.

 مسی که فعلا سرگرم رقابت های کوپا آمریکا است و امیدوارانه برای قهرمانی در این مسابقات تلاش میکند، بامداد فردا در نیمه نهایی مسابقات به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала