Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه برای فتح توپ طلا، باید پی‌اس‌جی را ترک کند!

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه به امباپه توصیه کرد که پاری‌سن‌جرمن را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس آنلکا مهاجم سال‌های نه چندان دور پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه مدعی شده که کیلیان امباپه باید برای فتح توپ طلا از این کشور خارج شود.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
ورزش
یا بمان یا به رئال مادرید برو؛ توصیه های خواندنی آنلکا به امباپه
مهاجم پیشین فرانسوی در گفتگویی در این باره گفت:«اگر می‌خواهید باارزش‌ترین جوایز را برنده شوید، باید پاری‌سن‌جرمن را ترک کنید. افرادی هستند که می‌گویند 'تو کار بزرگی برای پی اس جی انجام دادی، اما لیگ فرانسه در سطح لیگ‌های اسپانیا و انگلیس نیست و شما در فرانسه با بازیکنان بزرگ رقابت نمی‌کنید و در بهترین لیگ نیستید.»
آنالکا در ادامه به مهاجم فرانسوی پای‌سن‌حرمن توصیه کرد و گفت:«حالا شما باید انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی موفق شوید، باید با بهترین‌ها رقابت کنید. شما نمی‌توانید با حضور در پاری‌سن‌جرمن به این موفقیت دست پیدا کنید. لیگ فرانسه آسان نیست، اما فکر می‌کنم که سرسخت ترین لیگ، انگلیس است.»

امباپه چند فصل درخشان را از نظر فردی و تیمی در پاریس سپری کرده و حالا جزو مدعیان کسب توپ طلا می‌باشد. از رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتریان امباپه نام برده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала