Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی خیال کرونا؛ جشن هواداران پر هیجان 3 شیرها پس از صعود به نیمه نهایی

© REUTERS / Kacper PempelSoccer Football - World Cup - Group G - England vs Belgium - Kaliningrad Stadium, Kaliningrad, Russia - June 28, 2018 England fans outside the stadium before the match
Soccer Football - World Cup - Group G - England vs Belgium - Kaliningrad Stadium, Kaliningrad, Russia - June 28, 2018 England fans outside the stadium before the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
خیابان های لندن پس از صعود انگلیس به نیمه نهایی یورو به آشوب کشیده شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس با حساب 4 بر 0 از سد اکراین گذشت و با اقتدار صعودش را به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 قطعی کرد.

پس از این پیروزی شیری پرگل و صعود انگلیس به جمع 4 تیم برتر رقابتها، خیابان های سراسر انگلیس به ویژه لندن، میزبان هزاران طرفدار فوتبالی بود که از این پیروزی سر از پا نمیشناختند.

این شور و هیجان خیابانی که در برخی نقاط منجبر به آشوب و درگیری با پلیس نیز شده است، بدون در نظر داشت شرایط صحی و کرونایی برگزار شده است.

در حالی که بیماری کوید 19 کماکان در انگلیس قربانی میگیرد و دولت هنوز پروتکل های بهداشتی را به صورت ویژه مراعات میکند، این تجمع خلاف تمام موازین صحی کرونا است.

با این حال حمایت و تشویق گرت ساوت گیت و شاگردانش تا ساعات صبح در خیابان های لندن ادامه داشت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала