Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت دو سوپر استار بلجیم در دیدار برابر ایتالیا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال بلجیم Russia World Cup Belgium Training
تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
وضعیت دو ستاره بلجیم برای دیدار با ایتالیا مشخص نیست و ممکن کوین دی‌بروینه و ادن هازارد دیدار برابر آتزوری را از دست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم ایتالیا و بلجیم، جمعه شب این هفته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا، در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت و تیم برنده می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
افشای مکالمه جالب «رونالدو» با کورتوا در پایان بازی پرتگال – بلجیم + ویدیو

هر دو تیم در دوره قبلی رقابت‌های یورو، درخشش خوبی داشته اند و در دیدار جمعه شب قطعاً به دنبال پیروزی و تداوم روند خوب خود هستند.

بلجیم اما ممکن است با تمام نیرو به مصاف ایتالیا نرود زیرا کوین دی‌بروینه و ادن هازارد دو سوپر استار این تیم در دیدار شب گذشته برابر پرتگال که با پیروزی شیاطین سرخ اروپا انجامید، مصدوم شده اند.

 ادن هازارد  کاپیتان تیم ملی بلجیم، از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و بر اساس ادعای منابع بلجیمی ممکن نیست که او بتواند در دیدار یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا بازی کند.

کوین دی‌بروینه اما شانس اندکی برای حضور دارد و فردا پس از معاینات پیشرفته مشخص خواهد شد که او می‌تواند برابر شاگردان مانچینی به میدان برود یا خیر.

البته در صورتی که این بازیکن مشکلی نداشته باشد، احتمال روبرتو مارتینز به این بازیکن استراحت خواهد داد و روی او ریسک نمی‌کند.

بلجیم در حالی در آستانه از دست دادن این دو ستاره قرار گرفته است که این بازیکنان در بازی‌های قبلی نقش بسیار خوبی داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала