Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا باید راموس را بخرد؛ نمی‌توانم مسی را با پیراهنی دیگر تصور کنم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
سامی اتوئو، مهاجم سابق تیم بارسلونا که البته سابقه حضوری کوتاه مدت در رئال مادرید را دارد اعلام کرده بارسلونا باید با راموس قرارداد امضا کند و مسی هم نباید از این تیم برود.

به گزارش اسپوتنیک، اتوئو در جدیدترین گفت و گوی خود به آ اس درباره شرایط راموس گفته: امیدوارم سرخیو به پاری سن ژرمن برود اما اگر می‌توانستم با او برای بارسلونا قرارداد امضا کنم حتما این کار را می کردم.

ساموئل اتوئو به عنوان یک هوادار تیم پاری سن ژرمن خوشحال است که راموس ممکن است به این تیم بپیوندد و تصور می‌کند با حضور راموس پاری سن ژرمن می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود.

اتوئو در ادامه افزود: اگر او به پاری سن ژرمن برود من خوشحال خواهم شد و می‌دانم که او می‌تواند به ما کمک کند تا قهرمان لیگ قهرمانان شویم که کاری بسیار سخت برای ما خواهد بود.

​گفتنی است راموس فصل گذشته با مشکل مصدومیت مواجه بود و تنها ۱۵ بار برای رئال مادرید به میدان رفت. مسئله‌ای که باعث شد خیلی‌ها ناکامی رئال در کسب جام را به آن ربط دهند. او پس از مسابقات، از لیست تیم ملی اسپانیا هم خط خورد و در یورو حضور ندارد.

در همین حال در شرایطی که لیونل مسی قصد دارد قرارداد دو ساله خود را با بارسلونا امضا کند، هم تیمی سابق او، ساموئل اتوئو به صراحت اعلام کرد که خوان لاپورتا، رئیس بلوگرانا پروژه جالبی برای این ابر ستاره آرژانتینی دارد.

اتوئو در مصاحبه با La Nacion گفت: "من می‌دانم که لاپورتا در حال آماده سازی پروژه جالبی برای مسی است. من نمی‌توانم تصور کنم که لئو پیراهن دیگری بپوشد؛ این باشگاه او، خانه او است. من فکر نمی‌کنم مشکل قرارداد او مسئله پول باشد، لئو بارسلونا است و بارسلونا مسی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала