Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: "به نوه‌هایم قسم می‌خورم، شخصی که آن نامه را نوشت زیدان نبود"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
پس از رفتن زیدان، نامه‌ای از او با هواداران شریک شد که به شدت بالای سران رئال به خصوص پرز حمله‌ور شده بود اما حالا پرز می‌گوید که زیدان آنرا ننوشته است‌.

به گزارش اسپوتنیک؛ تابستان با جدایی سرخیو راموس و زین الدین زیدان از باشگاه، تغییرات قابل توجهی را برای رئال رقم زد، اما با وجود جنجال‌ها به سختی از معضل سوپر لیگ اروپا، این تیم خارج شد، فلورنتینو پرز به دنبال جلوگیری از جنجال بیشتر است و ادعا می‌کند که او این کار را نکرده و حتی می‌گوید که زیدان آن نامه جنجال‌ساز را نوشته نکرده است.

از آن زمان کارلو آنچلوتی توسط پرز به خدمت گرفته شد و مربی ایتالیایی کارش را برای بازسازی تیمی آغاز کرد که در فصل 2020/21 موفق به کسب یک جام هم نشد.

پرز به برنامه ترانزیستور Onda Cero گفت:

"من او [زیدان] را می‌شناسم و سال سختی بود، من برای ماندن او جنگیدم. من نامه خداحافظی را نخوانده‌ام، به نوه‌هایم قسم می‌خورم. شخصی که آن نامه را نوشت زیدان نبود. من برای او آرزوی خوب دارم، او برای رئال مادرید یک افسانه بوده و تمام شناخت ما را دارد، او آرزوی مربیگری فرانسه را دارد و مطمئن هستم که به آن دست خواهد یافت."

خروج راموس پس از شانزده سال حضور، از لوس مرنگوئس باعث ناامیدی هواداران شد، به خصوص کسانی که احساس می‌کردند باید در باشگاهی که خیلی خوب کاپیتان شده بازنشسته می‌شد، با این حال پرز معتقد است که تمام تلاش‌ها برای جذب دوباره مدافع انجام شده است.

وی افزود:

"من راموس را مانند یک پسر دوست دارم، او را در سال 2005 به اینجا آوردم و قبلاً هرگز با یک بازیکن به یک کنفرانس مطبوعاتی نرفته‌ام. من چنین تحسینی از او دارم، او افسانه بوده و ما می‌خواستیم كه بماند، ما به او پیشنهاد قرارداد دادیم، او مهلت داشت اما این موضوع را روشن نكرد. این خانه او است و او مطمئناً در نقشی دیگر بر می‌گردد."

درگیری پرز با پروژه شکست خورده سوپرلیگ او را مورد تمسخر مخاطبان انگلیسی قرار داد، گرچه احساس در مناطقی از اسپانیا کاملا متفاوت بود و رئیس رئال همچنان مطمئن بود که فوتبال را نجات می‌دهد. وی ادامه داد:

"من می‌خواهم به عنوان رئیس رئال مادرید مورد قضاوت قرار بگیرم، فوتبال به طور كلی به من احتیاج دارد. یوفا باید نگران ایجاد یک رقابت جذاب‌تر باشد. فوتبال در حال مردن است، جوانان را به خود جلب نمی‌کند، مخاطبان رو به کم شدن هستند و اگر کاری انجام نشود اوضاع بسیار بد خواهد شد."

رئال مادرید انتظار دارد پس از بیش از یک سال کار در ساخت، به موقع برای فصل 2021/22 لالیگا سانتاندر به ورزشگاه خود بازگردد و در حالی‌که بخش عمده‌ای از این به روزرسانی‌ها به پایان رسیده، پرز از رد درخواست زمان بیشتر از استادیوم سانتیاگو برنابئو خودداری کرد:

"این یک پروژه عالی بوده، من نمی‌توانم منتظر بمانم تا مردم آن را ببینند، این پروژه تا پایان سال آینده آماده خواهد شد. این کار برنامه ریزی شده است بنابراین در حالی‌که ما مسابقات را همزمان با جمعیت برگزار می‌کنیم قابل انجام است. ما خواهیم دید که آیا باید از لالیگا بخواهیم که دو بازی اول خارج از خانه را انجام دهیم، انریکه سرزو [رئیس اتلتیکو مادرید] با من صحبت نکرده، اما من مطمئنم که اگر ما نیاز به بازی در این بازی داشته باشیم خوشحال خواهد شد. برای واندا متروپولیتانو برنامه نداریم. "
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала