Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی سابق گرگ ها گزینه جدید تاتنهام شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Nuno Espirito Santo
Nuno Espirito Santo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام قصد دارد نیمکتش را در فصل بعدی رقابت ها در اختیار نونو اسپیریتو سانتو سرمربی سرشناس پرتگالی قرار دهد.

 

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های انگلیسی مدعی اند، سانتو سرمربی سابق تیم فوتبال ولورهمپتون گزینه مدیران سپرز برای جانشینی مورینیو در این تیم است.

پس از اخراج مورینیو از جمع سفیدهای لندن در اواخر فصل پیش، نیمکت این تیم که نام های زیادی را به خود دید، کماکان خالی از سرمربی است.

در طی چند روز و چند هفته گذشته با تلاش هایی که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی جدید این تیم لندنی انجام داد، مربیانی مثل فونسکا سرمربی سابق رم، آنتونیو کونته سرمربی موفق و سابق اینتر و همچنین جنازو گتوزو سرمربی سابق ناپولی گزینه مربیگری در این تیم بودند، اما در نهایت هیچ یک هدایت سپرز را عهده دار نشدند.

حالا چند رسانه معتبر در انگلیس از جمله  Talksport مدعی اند که نونو اسپیریتو سانتو 47 ساله گزینه جدید لندنی ها برای هدایت این تیم است.

این در حالیست که این مربی پرتگالی در طی 4 سال گذشته در وولوز نتایج خوبی از جمله صعود این تیم به لیگ برتر، قرار دادن دو فصل در رده هفتم و همچنین رساندن این تیم به مرحله یک چهارم لیگ اروپا را در کارنامه دارد و در نهایت در پایان فصل از جمع گرگ ها جدا شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала