Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طلسم رونالدو شکسته شد؛ کریس بالاخره دروازه مانشافت را گشود

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو که در 4 دیدار گذشته برابر مانشافت موفق به گُلزنی نشده بود، بالاخره موفق شد دروازه نویر را در ترکیب تیم ملی آلمان باز کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال  پرتگال از ساعت 20:30 در دومین دیدار مرحله گروهی یورو 2020، در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی آلمان رفته است و این دیدار تا دقیقه 25، به سود شاگردان سانتوس در حال جریان است.

رونالدو که در 4 دیدار گذشته برابر مانشافت موفق به گُلزنی نشده بود، در این دیدار به دنبال پایان این طلسم بود و  بالاخره موفق شد تا دروازه نویر را در ترکیب تیم ملی آلمان باز کند و از کابوس خودش رها شود.

در 4 دیدار گذشته پرتگال موفق به کسب پیروزی نیز نشده بود و در صورتی که در این دیدار به برتری برسد، موفق خواهد شد که به ناکام تیمی نیز پایان بخشد.

رونالدو اما در رده باشگاه در برابر نویر سنگربان مانشافت عملکرد بسیار خوبی داشته و تاکنون 6 بازی مقابل برابر دروازه‌بان تیم ملی آلمان،  موفق به زدن 9 گل شده است.

رونالدو در حالی به زدن نخستین گُل خودش در رقابت‌های ملی برابر مانشافت شد که این بازیکن در 2 بازی یورو موفق به زدن 3 گُل شده است و یکی از گُلزنان برتر این رقابت‌ها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала