Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید به راموس بی احترامی کرد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUسرخیو راموس بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020
سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
نماینده سابق سرخیو راموس که مسبب اصلی پیوستن او به رئال مادرید بود، معقتد است، باشگاه پایتخت نشین عملکرد خوبی با راموس در خصوص پرونده تمدید قراردادش نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، سه دو شب پیش که باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که سرخیو راموس با پایان قراردادش پس از 16 سال حضور پر افتخار در این تیم، رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

جدایی راموس که البته با برگزاری مراسم وداع با حضور رسانه ها برگزار شد، حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت، مخصوصن که راموس در بین صحبت هایش گفت: باشگاه او را در عمل انجام شده برای خروج از تیم قرار داده است و به خواسته هایش هیچ توجهی نکرده است.

با این حال پدرو براوو، کسی که راموس را در سال  2005 از سویا به مادرید برد در خصوص جدایی تلخ موکل سابق از رئال اظهار نظر کرده است.

براوو که اکنون رئیس اتحادیه نمایندگان فوتبال اسپانیا است، انتقال راموس از سویا به مادرید را تقریباً 16 سال پیش تنها با 7 میلیون یورو انجام داد.

پدرو براوو در خصوص نحوه جدایی راموس از رئال مادرید در حساب توئیترش نوشت:

"کسی که 16 سال پیش سرخیو راموس را به رئال مادرید آورد، هرگز به باشگاه اجازه نمی داد با او چنین برخوردی کنند، در هنگام مذاکرات، باج خواهی های عاطفی، رسانه ای شدن موضوعات نیز صورت نمیگرفت. همه چیز تاریخ مصرف دارد و باید کمی حرفه ای بحث میشد. البته این واضح است که کسی با رئال مادرید سر و صدا نمیکند.

سرخیو راموس در 16 فصل حضور در رئال مادرید 22 جام مختلف کسب کرد. او از 19 سالگی به این باشگاه پیوست و در 35 سالگی از جمع کهکشانی ها جدا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала