کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای رویارویی با امریکا شد

© REUTERS / KCNAکیم جونگ اون خواستار آمادگی برای رویارویی با امریکا شد
کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای رویارویی با امریکا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی گفته است، که این کشور باید هم برای گفت و گو و هم برای مقابله با دولت جدید امریکا آماده شود. 
Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
کیم جونگ اون یک وزیر دیگر را اعدام کرد

به گزارش اسپوتنیک، آژانس تلگراف مرکزی کوریای شمالی (CTAC) گزارش داد، که کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی گفته است، که این کشور باید هم برای گفت و گو و هم برای مقابله با دولت جدید امریکا آماده شود.
این خبرگزاری خاطرنشان می شود، که کیم جونگ اون در پلنوم کمیته مرکزی حزب کارگر دموکراتیک کرد (WPK) سخنرانی کرد و در آنجا به تحلیل سیاست دولت جدید امریکا در پیوند با پیونگ یانگ پرداخت.
کیم جونگ اون بر لزوم آمادگی برای گفتگو و تقابل با ایالات متحده به ویژه آمادگی جامع برای مقابله به منظور محافظت از حیثیت این کشور تاکید کرد.

یادآوری می کنیم، که در ماه می جو بایدن رئیس جمهور امریكا اعلام كرد، كه در صورت موافقت با خلع سلاح هسته ای آماده دیدار با كیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی است.

سخنگوی کاخ سفید، جن پسکی گفت، که ایالات متحده بررسی سیاست خود در قبال کوریای شمالی را به پایان رسانده است. به گفته وی، سیاست جدید متفاوت از روند دو رئیس جمهور پیشین است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала