Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیه 0 ولز 2؛ آتش‌بازی اژدها در حضور اردوغان

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران تیم ملی ولز Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс
هواداران تیم ملی ولز  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
تیم ملی ولز با درخشش گرت بیل مقابل ترکیه به برتری شیرین و ارزشمند دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه‌ بازی‌های یورو 2020 تیم ملی ولز امشب در باکوی آدربایجان به مصاف تیم ملی ترکیه رفت و سرانجام با درخشش گرت بیل به برتری مهم 2-0 رسید.

در حالی‌که رئیس جمهورهای آذربایجان و ترکیه مهمانان ویژه این دیدار بودند، ولز ابتدا نیمه اول را خوب و طوفانی پیش برد و در دقیقه 42 توسط آرون رمزی به گل رسید.

توپ روی پاس بلند و تماشایی گرت بیل به رمزی رسید و او نیز بدون تأمل از سمت راست دروازه‌بان، توپ را درون جال جای داد تا حساب کار 1-0 شود و ولز برنده به رختکن برود.

نیمه دوم را ترکیه بهتر شروع کرد و بارها به سوی گل‌زنی پیش رفت ولی سخت بود زیرا این تیم به نتیجه نرسید. داور بازی نیز که تا 90 دقیقه دست به جیب نشده بود، پس از درگیری شدید بازیکنان ترکیه و ولز، سه بازیکن (دو از ولز و یکی کاپیتان ترکیه) را با کارت زرد جریمه نمود.

در حالی که گرت بیل یک ضربه پنالتی را پیش از آن از دست داده بود، در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم و از سمت چپ، وی با همکاری هم تیمی‌ خود یک حرکت عالی را انجام داد و به دروازه رسید اما ضربه نهایی او را دروازه‌بان دفع نمود و شوت دیگر ستاره ولز منجر به کرنر از سمت دیگر شد.

کار قبلی را بار دیگر گرت بیل انجام داد و تا نزدیک دروازه پیش رفت و برای کانر رابسون پاس داد و او هم در میان سردر گمی خط دفاع و دروازه‌بان ترکیه، توپ را داخل دروازه کرد تا حساب کار در آخرین ثانیه‌های بازی 2-0 شود و ولزی‌ها با همین نتیجه به برتری شیرین دست یافتند.

با این پیروزی تیم ملی ولز 4 امتیازی شد و در گروه A موقتا صدر جدول را به خود اختصاص داد و ترکیه با دو شکست در رده چهارم ایستاد.

امشب از این گروه، تیم ملی ایتالیا به مصاف سوئیس می‌رود تا نتیجه سومین دیدار از این گروه نیز مشخص شود. بازی که در رُم ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو انجام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала