Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ مجارستان – پرتگال؛ CR7 دوباره می‌آید

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
قهرمان یورو 2016 کارش را در دوره جدید در نبرد با مجارستان آغاز خواهد کرد، تیمی که دوره قبل هم با آن رودررو شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 8:20 در ورزشگاه پوشکاش‌آرنای شهر بوداپست، دیدارهای گروه F یورو 2020 هم آغاز خواهد شد. پرتگال، مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار مقابل مجارستان قرار خواهد گرفت.

کریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
پیام انگیزشی رونالدو قبل نخستین بازی پرتگال در رقابت‌های یورو 2020 + عکس

مجارستان؛

مجارستان با هدایت "مارکو روسی" پا به یورو 2020 می‌گذارد. این دو تیم یوروی قبلی هم با هم در گروه 5 هم گروه بودند که جدالشان سه بر سه مساوی شد.

مجارستان از پرافتخارترین تیم‌های ملی فوتبال در تاریخ به شمار می‌رود. این تیم در جام جهانی فوتبال در سال 1938 و سال 1954 به مقام نایب قهرمانی رسیده‌ است. نکته جالب و عجیب دیگر اینجاست که این تیم، با کسب 32 پیروزی پی در پی، رکورد دار بیشترین پیروزی در عرصه ملی است.

مجارستان تا به حال 4 مرتبه جام ملت‌های اروپا را تجربه کرده است که بهترین نتیجه‌اش هم ایستادن در جایگاه سوم در سال 1964 و کسب مقام چهارمی یورو 1972 بوده است.

پرتگال؛ CR7 دوباره می‌آید

قهرمان جام ملت‌های اروپا وارد می‌شود. وقتی دوره قبلی مقابل همین مجارستان رقیب امشب‌شان دردسر داشتند و در نهایت به تساوی 3 - 3 رسیدند، کسی فکر نمی‌کرد آن‌ها قهرمان اروپا شوند. سلسائوی اروپا با هر سختی‌ای که بود و بدون برد از مرحله گروهی بالاتر رفت و برد و برد و برد تا این که در نهایت قهرمان شد.

حالا کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش لقبی را یدک می‌کشند که حفظ آن دشوار خواهد بود. پرتگال در گروه سختی قرار گرفته و مدعی اول قهرمانی به شمار نمی‌رود. اما دوره قبلی هم مدعی اول قهرمانی نبودند. هیچ چیز از پرتگال بعید نیست!

آخرین جدال

سپتامبر سال 2017 در دیداری از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018، پرتگال موفق شد با تنها گل آندره سیلوا مقابل مجارستان پیروز شود.

مصدومان و محرومان

دومینیک سوبوسلای، ژولت کالمار و رولاند سالای مصدومان مجارستان هستند. البته بازیکن آخر شاید به بازی مقابل پرتگال برسد. ژوآئو کانسلو پس از کرونایی شدن در آستانه اولین بازی پرتگال از لیست کنار گذاشته شد تا دیوگو دالو جایش را بگیرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

مجارستان: گولاچی، بوتکا، اوربان، آتیلا سالای، نگو، هولندر، ناگی، کلاین‌هیسلر، رولاند سالای، نیکولیچ و آدام سالای

پرتگال: پاتریسیو، سمدو، فونته، دیاس، گوئریرو، فرناندس، دانیلو، موتینیو، سیلوا، ژوتا و رونالدو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала