Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

بایدن به اظهارات خودش در مورد پوتین خندید + ویدئو

© REUTERS / Kevin Lamarqueبایدن به اظهارات خودش در مورد پوتین خندید
بایدن به اظهارات خودش در مورد پوتین خندید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده در گفتگو با خبرنگاران گفته است که به پرسش ها در مورد رئیس جمهور روسیه صادقانه پاسخ داده و معتقد است که اظهارات جنجالی وی در مورد پوتین روی جلسه 16 جون آنها تأثیری نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اجلاس ناتو اظهار داشت که او در مصاحبه جنجالی خود به پرسش درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صادقانه پاسخ داده است، و او تصور نمی‌کند که اظهارات وی "به شدت روی جلسه آینده تأثیر بگذارد".

هنگامی که از رئیس کاخ سفید  خواسته شد تا در مورد واکنش پوتین به  "قاتل" خواندن خود از سوی او تبصره کند، رئیس جمهور آمریکا درنگ کرد و با مکث پاسخ داد. این در حالی است که  در ماه مارچ، رئیس جمهور روسیه برای بایدن آرزوی سلامتی کرد.

بایدن گفت:  "ببینید، او به صراحت گفت که ... واقعیت این است که من معتقدم که در گذشته او خودش در مورد کارهایی که می‌تواند انجام دهد یا انجام داده صحبت کرده است ... وقتی از من در این باره پرسیدند، من صادقانه پاسخ دادم ".

روزنامه نگار همچنین یادآوری کرد که پوتین وقتی از اظهارات جنجالی رئیس جمهور آمریکا مطلع شد، خندید. بایدن در حالی که می خندید ، گفت: "من هم واقعاً می خندم."

وی افزود: "من فکر نمی کنم که اظهارات من تأثیر زیادی در جلسه آینده ما داشته باشد."

بایدن گفت در نشست دوجانبه 16 جون با پوتین در ژنو این نکته را منتقل خواهد کرد که حوزه‌هایی هست که ایالات متحده و روسیه میتوانند همکاری کنند و این در صورتی است که او انجام این کار را انتخاب کند. انتظار میرود این رهبران درباره طیفی از مسائل مرتبط با کنترل تسلیحات و ثبات استراتژیک رایزنی داشته باشند.

رئیس جمهوری آمریکا گفت که او همچنین این نکته را به پوتین متذکر میشود که واشنگتن به دنبال درگیری با مسکو نیست اما به فعالیتهای مخرب پاسخ خواهد داد. در مجموع بایدن گفت که نشست ناتو در بروکسل سازنده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала