Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر: بازی فردا برای من خاص است؛ بازیکنان ما کیفیت بهتری نسبت به هند دارند

نشست خبری انوش دستگیر بعد از بازی مقابل عمان
نشست خبری انوش دستگیر بعد از بازی مقابل عمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان قبل از مصاف با هند در آخرین دیدار دور مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، در نشست خبری حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان، فردا شب در آخرین دیدار مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، به مصاف هند خواهد رفت و دیدار فوق‌العاده حساسی در پیش دارد.

انوش دستگیر سرمربی تیم شیران خراسان، قبل از این مصاف در نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد.

انوش گفت:" مسابقه فردا فاینل بین و ما هند است. مسابقه خوبی خواهد بود، خصوصا برای من، چون شش هفت سال در این کشور زندگی کرده‌ام که من را به هند به صورت خاصی ربط میدهد .روز هم اول گفتم که بازی آخر ما، بازی سرنوشتی است که مقابل هند است .ما برای بازی فردا سخت منتظر و کاملا آماده هستیم، هر دو تیم میخواهند فوتبال بازی کنند و از توپ هایی هوای استفاه نکنند .کشور هند در حال پیشرفت است و افغانستان میتواند از این کشور چیزهای زیادی یاد بگیرد .آنها در طی ده سال گذشته لیگ خود را ساخته اند و حالا هم نتیجه اش را میبیند، زیرا بازیکنان شان از لیگ خودشان هستند .این خیلی خوب است که بازیکنانی در تیم داشته باشی که بیرون از کشور بازی کنند، اما برای فعلا آنها مدت زیادی میشود که این بازیکنان را یکجای دارند 5 .بازیکنان شان در لیگ داخلی شان بازی میکنند، 4 بازیکن دیگرشان نیز در لیگ بعدی این کشور حضور دارند، مربی تقریبا هر سال بازیکنان را در اختیار و زیر نظر دارد."
وی در ادامه افزود:" هند کشور بزرگی است و نسبت به افغانستان امکانات و بودجه مالی بیشتری در فوتبال در اختیار دارد .این که بگوییم که ما بازیکن شاغل در لیگ خارجی داریم آسان است، اما در عین حال همان طور که کاپیتان نور گفت، کیفیت بازیکنان ما بیشتر است. من فکر میکنم ما بازی را بیشتر در اختیار خواهیم داشت. شاید مساوی برای آنها کافی باشد و آنها در آغاز سعی میکنند با پرسینگ بازی ما را کنترل کنند، اما من امیدوارم که در آخر نتیجه بازی به نفع ما باشد، اگر واقع بینانه بگویم، ما برای برد به میدان میرویم، نه مساوی. البته یک مساوی هم برای ما کافی خواهد بود، چون اگر بحرین بتواند هانگ کنگ را شکست دهد‌ ما صعود خواهیم کرد، ولی مطئمنا فردا برای برد وارد میدان خواهیم شد."
دستگیر در مورد تجربه بازیکنانش در هند گفت:" اسلام امیری، شریف محمد و مسیح سیغانی با حضورشان در لیگ هند هم میتوانند به تیم کمک کنند، همه به خودشان، اما ما در مورد سه بازیکن صحبت نمیکنیم، نتیجه بازی فردا مربوط به همه تیم میشود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала