Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقادها از عملکرد ضعیف هری کین برابر کرواسی

© Sputnik / Alexander Kriazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. ЧМ-2018. Матч Тунис - Англия
Футбол. ЧМ-2018. Матч Тунис - Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
جیمی کارگر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد هری کین در دیدار برابر کرواسی انتقاد کرد و اظهار داشت که تعویض او از سوی ساوتگیت درست بود و باید ده دقیقه زودتر صورت می‌گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته تیم ملی انگلیس در نخستین دیدار خود در دور گروهی جام ملت‌های اروپا، در ورزشگاه ومبلی به مصاف کرواسی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد.

رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
ورزش
انگلیس 1 – کرواسی 0؛ غُرش سه‌شیرها در گام نخست، انتقام نیمه نهایی جام جهانی گرفته شد

در این دیدار هری کین مهاجم گُلزن تاتنهام و سه شیرها، درخشش خوبی نداشت و نتوانست برای تیمش مفید باشد و به همین دلیل 8 دقیقه مانده به پایان بازی از سوی سوتگیت  تعویض شد و جود بلینگام جوان به جای او وارد زمین شد.

برخی از کارشناسان تعویض این بازیکن را اشتباه عنوان کردند اما برخی دیگر مانند جیمی کارگر ضمن انتقاد از عملکرد هموطنش، تعویض او را درست عنوان کرد و مدعی‌است که این کار باید ده دقیقه زودتر صورت می‌گرفت.

کارگر در ستون خود برای The Telegraph در این مورد نوشت:" کین به سختی در بازی می‌کرد و به نظر می رسید خسته است. سرمربی نیز شجاعانه او را بیرون کرد و این تصمیم واضح و درست بود. این ممکن است برای کین به واقعیت جدید تبدیل شود. انگلیس می‌تواند با استفاده از طرحی از پیش برنامه ریزی شده بیشترین بهره را از او ببرد و او را بین دقایق 65-70 تعویض کند. باید با این واقعیت سازگار شویم که این کین همان کین نیست که به جام جهانی 2018 روسیه رفت و از همه مهمتر این که کاپیتان انگلیس نیز باید این موضوع را بپذیرد."

عملکرد کین مورد انتقاد آلن شیرر و لمپارد نیز قرار گرفته اما ساوتگیت از او تمجید می‌کند و مدعی‌است که او در ادامه به فُرم خوب خودش باز خواهد گشت.

این در حالی‌است که کین در آخرین تورنمنت بزرگی ( جام جهانی) که انگلیس در آن حضور داشت بازی کرد و در جام جهانی 2018 شش بار موفق به گلزنی شد و کفش طلای این رقابت‌ها را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала