Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم اطمینان ولز از آمادگی جسمانی آرون رمزی در یورو 2020

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرون رمزی
آرون رمزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
ولز پس از از دست دادن تمرین، در مورد شرایط آمادگی آرون رمزی برای یورو 2020 اطمینان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آنکه نتوانست آرون رمزی در تمرین قبل از بازی یورو مقابل سوئیس حضور یابد، ولز حالا در مورد آمادگی وی برای مسابقات پیش رو اطمینان ندارد اما هافبک اصرار دارد که غیبت او "برنامه ریزی شده" نبود.

رمزی که مصدومیت‌های عضلانی او در دو سال گذشته باعث محدودیت در شروع حضورش در یوونتوس شده، نشان داد که او آمادگی جسمانی شخصی داشته که سعی می‌کند برای یورو آماده شود.

رمزی گفت: "من تیم خودم را در اطراف خود جمع کرده‌ام که روی من تمرکز دارند تا من را به بهترین شکل ممکن برسانم. شاید برخی از بازیکنان نیاز به کمی توجه بیشتری داشته باشند. بنابراین من واقعاً آن را به دست خودم می‌گیرم و افراد مناسبی در اطرافم هستند که سعی می‌کنند بهترین برنامه ممکن را برای خودم بیاورم تا خودم را به مکانی که هستم برگردانم."

این بازیکن 30 ساله اصرار داشت که عدم حضور وی در تمرینات نگران کننده نیست: "امروز یک تمرین بسیار سبک برای بچه‌ها بود. برنامه ریزی شده بود که من از پاهای خود دور باشم."

اما نیاز به استفاده از تیم آمادگی جسمانی شخصی وی در اردوی پیش از مسابقات و برای چند روز حضور در کاردیف نشان دهنده یک شکنندگی در مورد بازیکنی است که اگر مناسب باشد، می‌تواند از سه مدافع مرکزی کاملاً جاافتاده روز شنبه عبور کند.

رمزی هفته گذشته در شکست دوستانه 3-0 مقابل فرانسه به عنوان یار تعویضی دقیقه 59 وارد زمین شد. وی سپس در آخرین بازی تدارکاتی برابر آلبانی در ورزشگاه کاردیف روز شنبه یک ساعت روی نیمکت نشست و به جای بازی در موقعیت شماره 10 معمول خود در تساوی 0-0، به عنوان یک 9 کاذب مستقر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала