افشای برنامه ناتو برای شکست روسیه

© Photo / NATOافشای برنامه ناتو برای شکست روسیه
افشای برنامه ناتو برای شکست روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
حالا آشکار شد که ایالات متحده و متحدانش در ناتو قصد دارند چگونه روسیه را در صورت وقوع جنگ احتمالی "تکه تکه" کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کریس آزبورن، در مقاله در نشریه "National Interest"، می‌نویسد که پنتاگون احتمالا سعی خواهد کرد که از تمام توانایی های زرادخانه ائتلاف آتلانتیک شمالی استفاده کند.

به گفته آزبورن، وزارت دفاع ایالات متحده نه تنها میان فرماندهان و پرسنل نظامی، بلکه به گونه کامل در کل سیستم عامل های جنگ ارتباط برقرار خواهد کرد.

ناتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
مصارف ناتو افزایش میابد

این نویسنده با بیان یک مثال می‌نویسد که یک جنگنده اف-35 پولندی در دریایی بالتیک کشتی های روسی را ملاقات می‌کند، و موقعیت و جزئیات آنان را به کشتی جنگی امریکایی می‌فرستد. او نوبه خود به ملاقات دشمن می‌رود و با موشک های ضدکشتی به او حمله می‌کند. این تاکتیکی است که پنتاگون همراه با متحدان غربی اش در حال بررسی آن می‌باشند.

آزبون تاکید دارد که امریکا قصد دارد برنامه تبادل اطلاعات را برای متحدان ناتو گسترش دهد. وظیفه کلی که ارتش با آن روبرو خواهد شد همگام سازی سیستم های ارتباطی مختلف در یک هدف واحد است.

این در حالی‌ست پیش از این نیز، کریس آزبورن از آمادگی امریکا برای جنگ جهانی سوم خبر داده بود. به گفته وی، نیروهای هوایی این کشور در حال تمرین و شبه سازی چالش های اند که ممکن در جنگ هوایی قدرت بزرگ به آن روبرو شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала