Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چفرین: در کثافت قدم میزنید؛ دیگر شخصی به نام آنیلی وجود ندارد

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا کماکان بر موضع خود در برخورد با تیم های شورشی سوپرلیگ ایستاده است.

 

 

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که سه تیم رئال، بارسا و یووه تا کنون به طور رسمی از رقابت های جنجالی سوپر لیگ انصراف ندادند، تنش ها میان آنها و یوفا روبه روز در حال افزایش است.

طرفین مدام در حال تهدید کردن هستند، یوفا تهدید به مجازات و محرومیت، تیم ها هم تهدید به شکاست در دادگاه و پا فشاری روی موضع خود.

با این حال الکساندر چفرین رئیس یوفا که روزهای پرفشاری را سپری میکند تا کنون موفق نشده که سه تیم بزرگ اروپایی را برای خروج از سوپر لیگ متقاعد کند.

الکساندر چفرین در گفتگو با یک رسانه فرانسوی گفته ضمن صحبت در خصوص چگونگی تشکیل این لیگ و افکار تیم ها خطاب به سه تیم شورشی باقی مانده این مسابقات گفت: به شورشی های باقی مانده در سوپرلیگ گفتم چطور متوجه نمی شوید که درحال قدم زدن در کثافت هستید؟

در همین حال رسانه های ایتالیایی از تیرگی روابط شدید میان چفرین و آندره آ آنیلی رئیس سابق یوونتوس پرده برداشتند و گفته اند که این دو به شدت با هم تنش دارند.

آنیلی در کنار پرز در حالی بر علیه یوفا این لیگ را راه اندازی کرد که نفر دست راست و مورد اعتماد رئیس یوفا بود.

چفرین در جدید ترین صحبت هایش در مورد آنیلی گفته است: در مورد این ماجرا، نقش های اول را به سه دسته تقسیم می کنم اما آنیلی را در رده اول می گذارم چون مسئله ای که پیش آمد، یک موضوع شخصی بود.

وی گفت: برای من این شخص دیگر وجود ندارد. فکر می کردم با هم دوست هستیم اما او تا آخرین لحظه از آخرین روز، به من دروغ می گفت و ادعا می کرد که چیزی برای نگرانی وجود ندارد، آن هم در حالی که خودش از یک روز قبل، اسناد تشکیل سوپرلیگ را امضا کرده بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала