Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه خواندنی حاجی کریم با مارکا: کدام تیم امباپه را نمیخواهد؟ زیدان مثل برادر بزرگ من است

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
کریم بنزما در گفتگوی اختصاصی با روزنامه مارکا در خصوص موضوعات مختلفنی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریم مصطفی بنزما ستاره مسلمان رئال مادرید برای دومین فصل متوالی زیر نظر زیدان یکی از ستاره های کهکشانی ها بود و موفق شد بهترین گلزن این تیم در لالیگا شود.

این بازیکن پس از مدت ها دوری از تیم ملی کشورش دوباره در لیست خروس ها نیز قرار گرفت تا قهرمان جهان را در رقابت های یورو 2020 همراهی کند.

بنزما در گفتگویی مفصل با مارکا در خصوص موضوعات مختلفی از جمله وضعیت رئال مادرید، رفتن زیدان، آمدن آنجلوتی و همچنین جذب امباپه صحبت کرده است که در ادامه میتوانید آن را بخوانید:

شما مانند خوشبخت ترین مرد کره زمین به نظر می رسید؟

مطمئناً، من احساس می کنم خوشبخت ترین مرد جهان هستم. چیزی که من را بیشتر خوشحال می کند خانواده و فوتبال است. من در مادرید خوشحالم و در حال حاضر از این که برای بازی در مسابقات قهرمانی اروپا به تیم ملی فرانسه برگشته ام، فقط می توانم افتخار کنم، خوشحال باشم و منتظر شروع مسابقات باشم.

آیا در هر جلسه تمرینی پتانسیل تیم فرانسه را احساس می کنید؟

تیم بسیار قدرتمندی داریم، از دروازه بان گرفته تا هافبک میانی و خط حمله، با بازیکنانی در بهترین باشگاه های جهان. ما قدرتی را که در این تیم داریم می دانیم، گرچه شما باید آن را به مردم نشان دهید.

در یورو شما با آلمان مسابقه میدهید. مصاف با هم تیمی شما [تونی] کروس. شما در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی سال 2014 قرار از آنها شکست خوردید. آیا احساس انتقام وجود دارد؟

نه، انتقامی وجود ندارد. بعد از آن اتفاقات زیادی افتاده و زمان زیادی گذشته است. ما جام جهانی را برده ایم، در فینال مسابقات یورو 2016 بوده ایم ... من فقط می خواهم از مسابقه لذت ببرم و برنده شوم. واضح است که بازی با تونی متفاوت خواهد بود زیرا من عادت دارم با او بازی کنم، او خیلی به من پاس میدهد و حالا حریف من خواهد بود.

آیا رئال مادرید با وجود شرایط دشوار ایجاد شده توسط COVID-19 قادر به ایجاد تیم بزرگی در فصل آینده خواهد بود؟

اگر به فصل گذشته نگاه کنیم، تا آخرین روز مسابقه برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا جنگیدیم و خیلی به کسب آن نزدیک بودیم. ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کردیم و چلسی قبل از پیروزی در مسابقات ما را شکست داد، 60 مصدوم داشتیم و هرگز تیم قدرتمندی نداشتیم، بنابراین مسئله خیلی پیچیده بود. با این اوصاف، اگر باشگاه معتقد است که ما باید تقویت شویم، آنها باید این کار را انجام دهند، اما هدف این است که هر ساله برای کسب عنوان پیشرفت کنیم و می توانیم این کار را انجام دهیم.

کارلو آنچلوتی به شما اعقتاد زیادی دارد. نظر شما در مورد بازگشت او چیست؟

پاسخ: خبر خوبی است، بازیکنان و هواداران او را به خوبی می شناسیم. او مربی بزرگی است. من فلسفه او را دوست دارم ، اینکه او چگونه فوتبال را می بیند، چگونه گروه را مدیریت می کند و چگونه تیم را هدایت می کند. و او می خواهد همه عناوین را بدست آورد.

زین الدین زیدان نیز در عملکرد شما بسیار مهم بوده، ولی او حالا رئال مادرید را ترک کرده است. انتظار داشتی؟ نظر شما در مورد رفتن وی از رئال چیست؟

بله، البته، این برای همه تعجب آور بود، نه فقط برای من. اما مطمئناً او همیشه برای من مثل یک برادر بزرگ بوده است. چون من مدتهاست که او را می شناسم. او هم در زمین و هم خارج از زمین به من کمک کرده است. این تصمیم سختی برای همه بود. اکنون مربی دیگری داریم و تلاش می کنیم دوباره موفق شویم.

آیا دوست دارید با [کیلیان] امباپه بازی کنید؟ نظر شما در مورد او در داخل و خارج از زمین چیست؟

کیلیان بازیکن جوان و فوق العاه با کیفیت و پسر خوبی است. او البته در رئال مادرید استقبال خواهد شد، کدام تیم نمی خواهد در یک لحظه او را جذب کند؟ حالا او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و خواهیم دید که او چه تصمیمی می گیرد. امروز اولویت ما قهرمانی در اروپا است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала