Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واسکز: امیدوارم بیشتر در رئال بازی کنم

© AP Photo / Bernat Armangueلوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020.
لوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
لوکاس واسکز ستاره درخشان رئال مادرید قرارداد سه ساله جدید را با این تیم امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام لوکاس واسکز قرارداد سه ساله جدیدی را با رئال مادرید امضا کرد و این بازیکن اسپانیایی حالا خوشحال است که این فُرصت را دارد تا به تجربه‌اش در این باشگاه اضافه کند.

وی پس از عقد قراردادش، در مورد دستاوردهای خود تاکنون و هر آنچه که امیدوار است طی چند سال آینده با لوس بلانکوس به نتیجه برسد، صحبت کرد. وی در مورد تمدید قرارداد خود در مصاحبه با رسانه‌ای رسمی باشگاه رئال مادرید گفت: "این باعث افتخار من است و فوق العاده است، این واقعا ویژه است. رویای من در اینجا که خانه من است ادامه دارد و چیزی که احساس می‌کنم بخشی از من است. شما همیشه رویای چیزهای بزرگ را می‌بینید ، اما ادامه دادن و رسیدن به آنها دشوار است."

لوکاس افزود: "من واقعاً خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم و از این‌که تا سال 2024 بازیکن رئال مادرید هستم لذت می‌برم. من یک بازیکن باشگاهی هستم که با ارزش‌های رئال مادرید بزرگ شده‌ام و این باعث خوشبختی من و خانواده شده است. افتخار می‌کنم و این یک مسئولیت بزرگ است."

ستاره همه کاره اضافه کرد: "رئال مادرید دارای برخی ارزش‌های تثبیت شده است: سخت کوشی، احترام به دیگران، فروتنی... این موارد در زندگی و فوتبال قابل بحث نیستند. من 240 بار ظاهر شده‌ام اما می‌خواهم بجنگم تا اطمینان حاصل کنم که بسیاری دیگر نیز در آینده وجود دارد."

لوكاس واسكز از زمان ورود به آكادمي باشگاه و از زمان بازگشت از وام قرضی در اسپانيول در سال 2015 فاصله زيادی را طی كرده است.

وی توضیح داد: "وقتی به این باشگاه پیوستم، نمی‌توانستم تصور كنم كه ادامه دهم و به این تعداد بازی برسم. اولین روزی که پا به رئال مادرید گذاشتم، با پدر و مادرم و برادرم آمدم و دیدیم که چقدر عظیم است. من یک فُرصت عالی برای پیشبرد خودم داشتم آنچه امروز هستم. من از رئال مادرید برای همه چیز بسیار سپاسگزارم."

در طول این چند سال آینده، لوکاس واسکز ممکن است بیشتر در پست دفاع راست بازی کند تا به عنوان یک وینگر که در موقعیت عمیق‌تر نسبت به 2020/21 سقوط کرده است. در مورد آن تغییر موقعیت خودش گفت که بدش نمی‌آید کجا بازی کند.

وی گفت: "نکته مهم در فوتبال این است که در زمین باشید و به تیم کمک کنید، چه در پست دفاع و چه در پست مهاجم. به عنوان یک مهاجم، من یک بازیکن مستقیم هستم که همیشه سعی می‌کنم با هم تیمی‌هایم ارتباط برقرار کنم و به دنبال بهترین گزینه باشم. به عنوان یک مدافع کناری، سعی می کنم بازی را درک کنم، در حالی‌که می‌دانم از آن موقعیت می‌توانم استفاده کنم، شاید همان کارهای یک وینگر را انجام دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала