Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی لوکاکو برای برای کونته: بازی کردن برای تو مایۀ افتخار من بود!

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو، پیام خداحافظی صمیمانه‌ای را خطاب به سرمربی سابق خود منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جدایی آنتونیو کونته از اینتر برای لوکاکو بسیار ناراحت کننده بود. مهاجم بلجمی کنار این مربی پیشرفت زیادی داشت و این 2 کنار هم توانستند اینتر را قهرمان کنند.

İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
ورزش
کونته باید به رئال برود، زیدان به پی‌اس‌جی
اکنون با توجه به جدایی کونته، مهاجم نراتزوری در یک پیام خطاب به کونته از او به خاطر زحماتش تشکر کرده است. لوکاکو در پیام اینستاگرامی‌اش نوشته:«ما در سال 2014 برای نخستین بار با یکدیگر صحبت کردیم و از آن زمان به بعد پیوندی بین ما شکل گرفت. بسیار موقعیت‌ها پیش آمد که ما می‌توانستیم با هم کار کنیم اما فقط خدا می‌داند که چرا زودتر این اتفاق نیافتاد.»
لوکاکو در ادامه نوشت:«تو در زمان مناسب آمدی و از اساس به عنوان یک بازیکن من را تغییر دادی. از لحاظ ذهنی من را قوی‌تر کردی و از همه مهم‌تر این بود که کنار هم برنده می‌شدیم. برنده شدن همه چیزی است که برای تو اهمیت دارد و من خوشحالم که تو را به عنوان سرمربی خودم داشتم.»

مهاجم اینتر در پایان این پیام احساسی‌اش نوشت:«اصول تو را در تمام دوران کاری‌ام حفظ می‌کنم. بازی برای تو باعث افتخار من بود. بابت تمام کارهایی که انجام دادی از تو ممنونم. به تو خیلی مدیون هستم!»

لوکاکو با ترغیب تشویق آنتونیو کونته تصمیم گرفت تا به سری آ بپیوندد و متعاقبا دو فصل از بهترین فصل های زندگی اش را در ایتالیا پشت سر گذاشت؛ به فینال لیگ اروپا رسید و در سری آ قهرمان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала