Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: انتخاب نشدن برای جام جهانی و یورو 2016 مرا ناامید کرد + ویدیو

© PAN Photo /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
کریم بنزما پس از دعوت شدن به تیم ملی کشورش برای اولین بار در یک کنفرانس خبری حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما پس از دعوت دوباره به تیم ملی فوتبال فرانسه، برای اولین بار مقابل رسانه‌ها ظاهر شد و با خبرنگاران صحبت کرد.

کریم بنزما مُهاجم 33 ساله از سال 2015 به دنبال ادعای نقش وی در باج خواهی فلم جنسی هم تیمی سابق‌اش در تیم ملی فرانسه "ماتیو والبوئنا" توسط دیدیه دُشان کنار گذاشته شد. اما بنزما پس از فُرم خوب با تیم رئال مادرید، برای مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال به تیم فرانسه فراخوانده شد و این مهاجم باتجربه تأکید کرد که دیگر هرگز امید بازی در فرانسه را از دست نداده بود: "من هرگز از این باور دست بر نداشتم، هرگز تسلیم نشدم، در غیر این صورت اینجا نبودم. من بسیار ناامید شدم، از نظر اخلاقی سخت بود. موانع زیادی وجود داشت، این بخشی از حرفه‌ی من است، همیشه جنگیده‌ام و این امیدواری است که دوباره برگردم. من جایزه می‌گیرم.

از مُهاجم 33 ساله از احساس‌اش در مورد عدم حضور پنج ساله در جمع آبی‌ها پرسیده شد که او ابتدا از زین الدین زیدان مربی سابق‌اش در رئال مادرید که همیشه به طور علنی از او دفاع می‌کرد، تشکر نمود، کریم بنزما گفت: "زیزو همیشه پشت سر من بود، همیشه از من حمایت می‌کرد، همیشه به من کمک می‌کرد تا به این سطح برسم. بنابراین من هر روز از او تشکر می‌کنم."

بنزما مظنون به ترغیب والبوئنا برای همکاری با باجگیرانی بود که تهدید به انتشار یک فیلم صمیمی که در آن حضور داشت، شد. محققانی که بنزما را متهم کردند بر این باورند که یکی از دوستان دوران کودکی با وی روبرو شده تا به عنوان واسطه‌ای عمل کند و والبوئنا را متقاعد کند که مستقیم با باجگیران برخورد کند. در عوض، والبوئنا پولیس را مطلع کرد.

هنگامی که ماجرا آغاز شد، بنزما با انتقادات شدیدی روبرو شد و نخست وزیر وقت مانوئل والس گفت که مُهاجم "جایی در تیم ملی ندارد." وی تا زمان فراخوان اوایل تابستان سال گذشته قادر به ترمیم روابط و بازگشت به کشورش نبود.

در این نشست رسانه‌ای از او نسبت به عواقب ورزشی او در رابطه به اخاذی از ماتیو ولبوئنا پرسیده شد که او ابراز تاسف کرد و اعتراف نمود که تبعیدش از تیم ملی فرانسه "از نظر اخلاقی" سخت بود اما مشتاق است قبل از بازگشت به روابط مشاجره‌ی خود با این تیم خط بکشد، او گفت: "آ"همیشه پشیمانی وجود دارد. می‌خواهم بگویم آنچه اتفاق افتاده، اتفاق افتاده است. همیشه پشیمانی وجود دارد اما شما نمی‌توانید برگردید. مطمئناً وقتی در انتخاب نیستی ناامید می‌شوی. آنچه بیشتر از همه مرا ناامید کرد انتخاب نشدن برای جام جهانی، عدم حضور در یورو [2016] بود. طبیعی است، من بازیکنی هستم که دوست دارم اما از طرف دیگر، من خودم را زیر سوال بردم و خیلی بیشتر کار کردم."

این قابل درک است که بنزما از 20 اکتوبر تا 22 اکتبر سال جاری محاکمه خواهد شد و او هرگونه تخلف را رد می‌کند و چهار نفر دیگر نیز در این پرونده محاکمه خواهند شد اما مُهاجم رئال مادرید ادعا می‌کند که او فقط بر عملکردش با فرانسه در تورنمنت تابستانی متمرکز است: "مهمترین چیز برای من این است که در زمین چه اتفاقی می‌افتد. من تا آنجا که ممکن است روی بازی خود متمرکز هستم، روی آنچه می‌توانم به این تیم کمک کنم، که بقیه چیزها را باید کم کم فراموش کنید و سعی کنید چیز دیگری را در زمین نشان دهید. این در هر صورت همان چیزی است که من به عنوان جاه طلبی در سر دارم."

این مُهاجم کنفرانس مطبوعاتی خود را با تأیید این‌که قبلاً با دُشان در مورد بازگشت‌اش صحبت کرده و خط و نشان کشیده بود، پایان داد. وقتی از بنزما خواسته شد تا از سرمربی فرانسه برای بازگرداندن‌اش تشکر کند، به شوخی گفت: "فکر می‌کنم قبلاً به او گفته‌ام. شما می‌خواهید اینجا بگویم؟ ممنون دیدیه. ما قبلاً بحث کردیم. من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم."

بنزما امیدوار است که فرانسه پس از بالا بردن دومین جام خود در مسابقات جهانی در سال 2018، برای کسب جام جهانی دیگر و نیز مسابقات قهرمانی اروپا کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала