Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای این لحظه 15 سال انتظار کشیدم

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
کای هاورتز ستاره آلمانی چلسی از عملکردش در دیدار فینال راضی است و همچنین می‌گوید که اهمیتی به صحبت‌ها راجع به قیمتش نمی‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب دو تیم چلسی و منچسترسیتی از مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان این چلسی بود که توانست با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد. زننده تنها گل بازی، کای هاورتز بود.

هاورتز در تابستان گذشته با مبلغ هفتاد میلیون پوند از بایر لورکوزن به چلسی پیوست و در این فصل، انتقادهای زیادی به او بابت عملکرد نه چندان درخشانش در چلسی می‌شد. حال رسانه‌ها معتقدند که او با گلزنی در فینال، به نوعی آن هفتاد میلیون پوند را توجیه کرده است. 

​به نقل از سایت گل، هاورتز بیست و یک ساله پس از پایان بازی به بی تی اسپورت راجع به برچسب هفتاد میلیونی قیمتش گفت:

"اهمیتی به این صحبت‌ها نمی‌دهم. ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم. نمی‌دانم چه چیزی الان باید بگویم. خیلی وقت بود که منتظر چنین لحظه‌ای بودم. حالا می‌خواهم از خانواده، دوستانم و مادربزرگ و پدربزرگم تشکر کنم. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. پانزده سال منتظر وقوع چنین لحظه‌ای بودم و حالا به آن رسیدم."

هاورتز در این فصل تنها موفق به زدن نه گل برای آبی‌های لندن شد، اما لازم به ذکر است که نهمین گل او، دومین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان را به ارمغان آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала