Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌های ستاره‌های رئال به جدایی زیدان + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
ستاره‌های رئال مادرید پس از رفتن‌ زین الدین زیدان از این تیم؛ واکنش‌های متفاوتی با مربی محبوب شان داشتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ساعت پیش رسما رئال مادرید اعلام کرد که زین الدین زیدان سرمربی این تیم از وظیفه‌اش جدا شده و فصل بعد هدایت این تیم را به عهده نخواهد داشت. البته رئال جدایی زیزو را تصمیم خودش اعلام کرده است.

در همین حال و پس از رسمی شدن جدایی زیدان؛ برخی ستاره‌های رئال مادرید خیلی زود به این موضوع واکنش نشان دادند.

اولین نفر تونی کروس بود که در تویتر نوشت: "باعث افتخار من است که شاگرد تو بودم. ممنون زیزو"

او پیش از این گفته بود که اگر زیدان قصد جدایی می‌داشت او را در جریان می‌گذاشت ولی چنین خبری در کار نبود.

کاپیتان راموس که این روزها به خاطر تمدید نشدن قراردادش زیر ذره بین رسانه‌ها قرار دارد در اینستاگرام خود اظهار داشت: "زیدان بی همتا! برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و و شایسته آن هستی. از زندگی‌ات در کنار خانواده لذت ببر. آغوش بزرگ، آقا"

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos)

تیبوکورتوا دروازه‌بان بلجیمی که زیر نظر زیدان یک فصل کامل لالیگا را درون دروازه قرار گرفت در اینستاگرام‌اش نوشت: "برایم کار زیر نظر افسانه‌ای چون زیدان افتخار بزرگی بود. برای همه چیزهایی که به من یاد دادید و برای اعتمادی که همیشه به من داشتید سپاسگزارم. امیدوارم دوباره ملاقات کنیم، برای شما بهترین‌ها را آرزو میکنم!"

همچنان دنی کارواخال ستاره همیشه مصدوم این فصل رئال مادرید که زیدان جای او را با واسکز پر کرده بود، از فداکاری‌های زیدان نگاشته است: "آقا، برای اوقاتی که شما را به عنوان مربی داشته‌ام،برای فداکاری‌ات که مرا به بازیکن و انسانی خوبی تبدیل کردید سپاسگزارم. با تشکر از همه پرسُنلی که در این سال‌ها در کنار ما بودند، بهترین‌ها را برای شما آرزومندم. مطمئناً در آینده دوباره ملاقات خواهیم کرد."

رافائل واران مدافع میانی و هم‌وطن زیدان در حالی‌که برای همراهی فرانسه به اردوی این تیم پیوسته نیز خیلی زود واکنش نشان داد.

واران در صفحه‌اش آورده: "10 سال پیش که به مادرید آمدم، شما برایم چیزی فراتر از یک مربی بودید. به من کمک کردید که به عنوان یک بازیکن و یک انسان پیشرفت کنم. شما توانستید چندین بار یک نسل طلایی را به اوج برسانید. من نمی‌توانم به اندازه کافی برای همه توصیه‌هایی که به من داده‌اید چه داخل زمین و چه در خارج از زمین، از شما تشکر کنم. با تشکر دوباره رئیس... به زودی می‌بینمت."

در روزهایی که رئال به شدت تحت فشار مصدومیت‌ها و بازی‌های مختلف داشت، رفتن زیدان شایع شده بود که سرانجام این امر امروز اتفاق افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала