Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال خاطره‌انگیز لیگ اروپا؛ ویارئال با شکست یونایتد در ماراتن جذاب پنالتی ها قهرمان شد

© REUTERS / Heino KalisVillarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı
Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
ویارئال با شکست خاطرانگیر منچستریونایتد در ماران جذاب پنالتی قهرمان لیگ اروپا شد.

به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت های لیگ اروپا در فصل 2020-21 تیم های فوتبال منچستریونایتد و ویارئال از ساعت 23:30 به وقت کابل در ورزشگاه انرژی گدانسک پولند به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری نماینده اسپانیا در ضربات پنالتی به پایان رسید تا نخستین قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ اروپا رقم بخورد.

در این جدال ویارئال بود که به گل اول رسید. جرارد مورنو ستاره خط حمله زیردریایی های زرد در دقیقه 29 بود که روی یک ارسال از جناحین موفق شد دروازه دخیا را باز کند تا نیمه نخست با برتری تیم اونای امری به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم فشار یونایتد جواب داد و در دقیقه 55 کاوانی موفق شد دروازه نماینده اسپانیا را باز کند. این گل شماره 18 مهاجم اروگوئه ای در رقابت های لیگ اروپا بود که در این فینال حساس به ثمر رسید.

بعد از گل کاوانی هر دو تیم فرصت هایی را برای رسیدن به گل داشتند، اما در نهایت دو تیم در جریان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا تکلیف تیم قهرمان در وقت های اضافی مشخص شود.

با شروع وقت های اصافی ویارئال کمی بهتر از شیاطین سرخ کار کرد، اما دو تیم نتوانستند موقعیت زهرداری روی دروازه‌ها ایجاد کنند تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان این فصل لیگ اروپا شود. 

برای ویارئال جرارد مورنو، دنی رابا، پاکو آلکاسر، آلبرتو مورنو، دنیل پارخو، موی گومز، رائول آلبیول، فرانسیس کوکلین، گاسپار، پائو تورس و رولی گلزنی کردند.

برای منچستریونایتد خوان ماتا، الکس تلس، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد، ادینسون کاوانی، فرد، دنیل جیمز، لوک شاو، اکسل تانزابه و ویکتور لیندلوف گلزنی کردند و داوید دخیا ضربه پنالتی خود را از دست داد تا ویارئال قهرمان لیگ اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала