Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرار زلاتان از مجازات یوفا؛ شرکت زلاتان فروخته شد

© Photo / Galaxy/official twitterزلاتان ابراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ مُهاجم سویدنی آث میلان، از شر مشارکتی ورزشی خلاص شد که (به خاطر نقض مقررات) سبب برخورد انضباطی یوفا گردیده بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ شرکت خبری "دایرکت" روز سه شنبه گزارش داد که شرکت آمریکایی "اسپورتس انترنتنمنت گروپ"، شرکت سویدنی Bethard را که زلاتان ایبرا هیموویچ مهاجم آث میلان سهامدار آن بود، به مبلغ 16 میلیون یورو از طریق یک شرکت متعلق به خود خریداری کرده است.

یوفا یک ماه پیش از گشودن پرونده‌ای به زلاتان گفته بود که او ماده (4) آیین نامه انضباطی این نهاد حاکم بر فوتبال اروپا که مجازات‌ مالی و تعلیق را تا سه سال در نظر گرفته، نقض کرده است.

ابراهیموویچ که در ماه اکتوبر 40 ساله خواهد شد، 5 ماه پس از ترک تیم ملی سویدن در مارچ به این تیم بازگشت و دو مسابقه مقدماتی جام جهانی را انجام داد اما مصدومیت از ناحیه زانو باعث شد تا او از لیست مسابقات قهرمانی اروپا حذف شود، در حالی‌که کشورش بازی سخت مقابل اسپانیا خواهد داشت.

ایبرا که در 18 بازی در سری آ برای میلان 15 گل به ثمر رسانده و یک فصل دیگر را برای این باشگاه ایتالیایی تمدید کرده که هفت فصل بعد به لیگ قهرمانان بر می‌گردد.

ایبرا می‌تواند برای چند ماه دیگر حرفه خود را تمدید کند تا در صورت صعود سویدن به جام جهانی 2022 قطر که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر برگزار می‌شود، بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала