Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رایولا به بارسا در مورد دوناروما

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
مینو رایولا دوناروما را به بارسلونا پیشنهاد داد اما در این پیوند به کاتالان‌ها هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به اساس ادعای روزنامه آ اس، مینو رایولا نماینده جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان میلان را به بارسا پیشنهاد داد اما به کاتالان‌ها هشدار داده که اگر روسونری در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، دروازه‌بان در ایتالیا خواهد ماند.

قرارداد دوناروما در ماه جون به پایان می‌رسد و روسونری قرارداد جدید 8 میلیون یورویی در سال را به این بازیکن 22 ساله پیشنهاد داده است.

دوناروما و نماینده او مذاکرات جدید را متوقف کرده‌اند زیرا این دروازه‌بان می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

خوان لاپورتا رئیس بارسا دوست نماینده دوناروما است و رایولا به او راه حل، حل بحران مالی باشگاه را پیشنهاد داده است.

با توجه به این‌که مارک آندره تراشتگن یکی از دروازه‌بان‌های پرعلاقه در اروپا است، بارسلونا می‌تواند فروش وی را پرداخت کند و در تابستان به عنوان بازیکن آزاد دوناروما را به خدمت بگیرد اما در صورتی‌که روسونری در میان 4 تیم برتر قرار بگیرد، این امکان وجود ندارد.

آنها برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر برای اولین بار از سال 2013 به یک پیروزی احتیاج دارند. با این حال، آنها همچنین می‌توانند مساوی کنند یا حتی شکست بخورند اما تنها در صورتی که یوونتوس موفق به پیروزی در برابر بولونیا نشود آنها به کسب سهمیه می‌رسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала