Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میزبانی کوپا از کلمبیا گرفته شد

© AP Photo / Natacha Pisarenkoکوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America
کوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
پس از گسترش اعتراضات در کلمبیا، میزبانی مشترک از این کشور گرفته شد و تنها آرجانتین این بازی‌ها را میزبانی خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای اولین بار در تاریخ کوپا آمریکا قرار بود این بازی‌ها به میزبانی مشترک کلمبیا و آرجانتین برگزار شود. اما پس از گسترش تظاهارات علیه دولت کلمبیا، برخی بازی‌های کوپا لیبرتادورس مورد حمله قرار گرفت که به همین دلیل میزبانی کوپا امریکا از این کشور گرفته شد.

این مسابقات با حضور 10 کشور قرار بود از 13 جون آغاز شود که تا 10 جولای ادامه می‌یافت و کلمبیا برای تغییر زمان این دیدارها به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پیشنهاد کرده بود که تأیید نشد.

اکنون اما پس آنکه دولت طرح جنجالی مالیات را اعمال نمود و خیلی زود این طرح اما لغو گردید ولی معترضان به تظاهرات خود علیه وحشی‌گری پولیس، دستمزدهای پایین و کمبود فُرصت شغلی و تحصیلی برای جوانان از ماه اپریل تا کنون ادامه داده‌اند.

از ماه اپریل تا کنون در این کشور اعتراضات شدت یافته و در حال گسترش است.

در همین حال کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است: "ما برگزاری کوپا آمریکا 2021 را تضمین می‌کنیم و در روزهای آینده در مورد تغییر مکان بازی‌هایی که در کلمبیا برگزار می‌شد، اطلاع رسانی خواهیم کرد."

این در حالیست که آرجانتین پیشنهاد داده تا میزبانی از تمام مسابقات تورنمنت را بر عهده بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала