Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاخره انجام شد؛ توافق رئال با امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد پس از سال‌ها گمانه‌زنی کیلیان امباپه با رئال مادرید به توافق شخصی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، برونو ساتین مدیر برنامه فرانسوی در مصاحبه با کانال پلاس ادعا کرد که ستاره جوان پی اس جی و خانواده اش با رئال به توافق رسیده اند.

او در این رابطه گفت:" در مورد امباپه اطلاعات جدیدی به من رسیده و می دانم که قصد انجام چه کاری را دارد. کیلیان و خانواده اش با رئال به توافق شخصی رسیده اند ولی در این راه مهمتر از هر چیزی، موافقت باشگاه پی اس جی است.

واضح است اگر قطری ها نخواهند که امباپه به رئال برود، این اتفاق نخواهد افتاد. او می تواند فصل بعد بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. پیش از این نیز شاهد بوده ایم که سران پی اس جی تا زمانی که نخواهند، هیچ بازیکنی نمی تواند به میل خودش جدا شود."

 از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها یک سال دیگر باقیمانده و او تاکنون حداقل سه پیشنهاد تمدید با باشگاه پاریسی را رد کرده است. پی اس جی پس از تمدید قرارداد قطعی با نیمار تا 2025، حالا همه تمرکز خود را روی تمدید با امباپه گذاشته است

لازم به ذکر است که اخرین پیشنهاد تمدید پی اس جی به امباپه سه ساله است ولی این بازیکن هنوز پاسخی به آن نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала