Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ جانشین رونالدو: بله! در رئال خوب عمل نکرده‌ام

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
مهاجم بلجیمی رئال مادرید در دو سال اخیر برخلاف انتظارات موفقیت آمیز نبوده و او تنها یک بازی تا پایان فصل کابوس واری دیگر فاصله دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل 2020 – 2021 برای ادن هازارد فصل تلخی بوده است. مهام بلجیمی برای دومین فصل پیاپی با مصدومیت‌های بی‌شمار در رئال مادرید دست و پنجه نرم کرده است.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
واکنش هازارد به خشونت‌های مدافعان حریف در برابر خودش

او فرصت بازی و درخشش چندانی با پیراهن این کهکشانی‌ها پیدا نکرد و در بیشتر بازی‌های بزرگ یا غایب بوده یا تأثیری نداشته است. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعتراف کرده که در این مدت در بازی‌های بزرگ برای رئال مادرید عملکرد خوبی نداشته است.

هازارد در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت:«در لیل، چلسی، تیم ملی بلجیم و اکنون در رئال مادرید بازی های بزرگی بوده که من خوب عمل نکرده ام. این برای همه آشکار است. واضح است که امروزه بازیکنان بزرگ اغلب در بازی های بزرگ تفاوت ها را رقم می زنند و این اتفاق روز به روز بیشتر و بیشتر رخ می دهد.»
مهاجم بلجیمی رئال در ادامه گفت:«فوتبال امروز با 10 سال پیش متفاوت است. امروزه بازی ها نزدیک تر هستند، و برای پیروزی در یک مسابقه بزرگ باید به صورت تیمی و گروهی در حمله توپ را به گردش در آوری دحالا تیم ها بسته تر کار می کنند و برای رسیدن به گل یا باید با کار تیمی در زمین حریف و تحرک زیاد بازیکنان و پاسکاری های درست به هدف رسید یا با خلاقیت های فردی این کار را انجام داد.»

ستاره بلجیمی تابستان 2019 با رقم 100 + 30 میلیون یورو از چلسی راهی رئال شد تا جانشین کریستیانو رونالدو باشد اما مصدومیت ها اجازه درخشش را از او گرفته اند. 11 مصدومیت مختلف در نهایت باعث شده تا او خریدی ناکام لقب بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала