Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته خداحافظی در مادرید؛ از زیدان تا راموس، واران، مارسلو و... + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
این احتمال وجود دارد که سرمربی رئال مادرید در کنار برخی از ستاره‌ها از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، شنبه می‌تواند آخرین روز رسمی بسیاری از اعضای رئال مادرید باشند چرا که پس از آن تیم باید به تعطیلات برود.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
آغاز مذاکرات رئال با جانشین زیدان

به دلیل تمدید قراردادها یا بازسازی ترکیب، برخی از اعضای رئال ممکن است جدا شوند. زین الدین زیدان همچون سال 2018 قصد استعفا را دارد. او در دوران بازی هم یک بار از رئال رفته و این می تواند سومین وداعش باشد.

در این میان اما زیدان تنها نیست. لوکاس واسکز و سرجیو راموس به دلیل عدم تمدید قرارداد، ایسکو و مارسلو به علت حضور در فهرست مازادها و کیفیت نازل در سه فصل اخیر و واران برای درآمدزایی باید فروخته شوند.

پنج بازیکنی که در دوران طلایی سه لیگ قهرمانان پیاپی نقش داشتند و به نظر می‌رسد که زمانش رسیده تا با هواداران وداع کنند. راموس که هنوز قراردادش تمدید نشده پس از شانزده سال ممکن است که از رئال جدا شود مگر آن که کوتاه بیاید و شرایط تمدید با رئال را بپذیرد.

از سویی واران که حاضر به تمدید نشده نیز پس از یک دهه با هفتاد میلیون یورو از رئال می‌رود تا بخشی از پول خرید کیلیا امباپه را آماده کند. لوکاس واسکز هم از نظر مالی با رئال مادرید  به توافق نرسیده است و احتمال جدایی او بیشتر است.

مارسلو و ایسکو نیز دورانشان در رئال تمام شده است. هر دو افت مشهودی داشته اند و وقتش است که جا را به جوان‌ترها خالی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала