Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در فرانسه؛ بنزما به تیم ملی فرانسه باز می‌گردد

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
یک نشریه معتبر فرانسوی مدعی شد که کریم بنزما برای حضو در رقابت‌های یورو به تیم ملی فرانسه دعوت خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه قصد دارد با توجه به فُرم کنونی کریم بنزما بازیکن رئال مادرید، او را به تیم ملی فرانسه دعوت کند.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
حمایت دیوانه‌وار پرز از بنزما: اینکه او به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود شرم‌آور است

روزنامه فرانسوی «اکیپ» در شماره امروز خود از دعوت بنزما به تیم ملی خبر داد و نوشت:«دیدیه دشان فردا بنزما را برای حضور در رقابت‌های یورو 2020 به تیم ملی دعوت خواهد کرد.»

در سال 2015 کریم بنزما به همراه متئو والبوئنا، دیگر بازیکن تیم ملی فرانسه متهم به فساد اخلاقی شدند و همین عامل باعث شد تا کریم بنزما دیگر نتواند برای تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو و جام جهانی بازی کند.

سرمربی تیم ملی فرانسه نیز در آن زمان صراحتاً اعلام کرد که دیگر بنزما جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت. بنزما از ۵ سال پیش در تیم ملی بازی نکرده است. او حتی در یک مصاحبه بعد از گذشت سال‌ها از آن اتفاق اعلام کرد که دیگر به تیم ملی بازنخواهد گشت.

در صورتی که این اتفاق بیافتد، کاپیتان سابق تیم ملی قطعا انگیزه های زیادی دارد تا توانایی هایش در تیم ملی را نشان دهد و قطعا این اتفاق با حواشی فراوانی رو به رو خواهد شد. این درحالی است که او در رئال مادرید بازی می‌کند و همواره از بازیکنان خوب این تیم بوده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала