Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره هالندی لیون در آستانۀ انتقال رایگان به بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که موضوع انتقال ستاره هالندی باشگاه لیون به بارسلونا قطعی است و او به صورت رایگاه راهی نیوکمپ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «دیلی میل« خبر داده که انتقال ممفیس دپای، مهاجم هالندی لیون فرانسه به بارسلونا قطعی است و این بازیکن در تابستان روان به صورت رایگاه به باشگاه کاتالانی‌ها خواهد پیوست.

ممفیس دپای   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
توافق دپای با بارسا به یک شرط

در همین حال، نشریۀ فرانسوی «L’ EQUIPE» می‌گوید که جزئیات نهایی در انتقال او به بارسلونا تکمیل شده است. از سوی هم مدیر برنامه‌های ستاره 27 ساله نیز خبر انتقال او به باشگاه اسپانیایی قبل از بازی‌های یورو 2020 را تایید کرده است.

دپای از بازیکان مورد علاقه سرمربی بارسلونا است. با این حال، شرایط برای رونالد کومان در بارسا با توجه شکست‌ شب گذشته این تیم برابر سلتاویگو خوب نیست و خبرهای مبنی بر اخراج او در پایا فصل نیز منتشر می‌شود.

گرچه انتظار نمی‌رود بارسلونا در این تابستان هزینه‌های زیادی را برای نقل و انتقالات خرج کند، اما آنها هنوز هم چند هدف را در نظر دارند که می خواهند انجام دهند.

در میان آنها جورجینیو وینالدوم، هافبک هالندی لیورپول و اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی هستند که می‌توانند این دو بازیکن را در پایان قرارداد شان به صورت رایگاه به خدمت بگیرند.

بارسایی‌ها در حال حاضر شرایط خوبی در لالیگا ندارند و شکست شب گذشته این تیم برابر سلتاویگو امیدهایی قهرمانی برای آنان از بین رفت. اتلتیکو و رئال مادرید اکنون شانس قهرمانی در این فصل از لالیگا را دارند و بازید دید که در هفته سی و هشتم سرنوشت لالیگا به سود کدام تیم مادریدی رقم خواهد خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала