Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رومانو: آلگری به رئال نزدیک است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس از رائول گونزالس اسطوره رئال پیشی می‌گیرد تا جای زیدان را روی نیمکت داغ برنابئو بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جایگزینی زین الدین زیدان آسان نیست، زیرا رئال با جانشین کردن جولن لوپتگی و سپس سانتیاگو سولاری در سال 2018 می‌داند که چه بر سر این تیم آمد و به همین دلیل در اتاق هیئت رئیسه، بحث‌های زیادی در مورد این‌که چه کسی باید اکنون جایگزین او شود، وجود دارد.

مشخصات مربی مورد بحث بسیاری قرار گرفته و علی‌رغم این‌که رائول گونزالس در ابتدا به عنوان مربی مورد علاقه باشگاه انتخاب می‌شد، اکنون ماسیمیلیانو آلگری کاندیدای محتمل‌تر است.​

در ایتالیا هم چندین روز است که گمانه زنی‌ها می‌چرخد ​​و ممکن است طی چند ساعت آینده به واقعیت تبدیل شود.

اما فابرزیو رومانو مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق باشگاه فوتبال یوونتوس این هفته جلسه‌ای با سران رئال مادرید داشته است. او از ماه مارچ در حال "تماس مستقیم" با این تیم بوده بوده است. در حالی‌که رائول گونزالس سرمربی تیم کاستیا و نیز اسطوره محبوب رئال نیز در فهرست وجود دارد.

اما اگر  رئال بخواهد آلگری را به خدمت بگیرد او این شغل را می‌پذیرد. البته یوونتوس برای بازگشت با وی در ارتباط می‌باشد اما اولویت آلگری رئال است و او منتظر پیشنهاد می‌باشد.

در سوی دیگر رائول از اینتراخت فرانکفورت پیشنهاد دارد اما اولویت او همیشه ماندن در رئال مادرید بوده است، در همین حال برخی باورمند هستند که او باید پیشنهاد رفتن به بوندس لیگا و کسب تجربه در آلمان را قبول کند تا بعدا به برنابئو برگردد. دیگران اما معتقدند که رائول جایگزین طبیعی زیدان می‌باشد و آماده پیشرفت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала