Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن سیتی از مسی گذشت

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر فران تورس
فران تورس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
فران تورس توانست با گلزنی خود در بازی شب گذشته به جوان ترین بازیکنی تبدیل شود که برای تیم گواردیولا هت تریک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم منچسترسیتی در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانسته با نتیجه ۴-۳ رقیب خود نیوکاسل را شکست دهد. در این دیدار فران تورس ۳ گل از گل‌های سیتی را به ثمر رساند تا رکورد ۱۱ سال پیش مسی را از آن خود کند.

پیش از این، لیونل مسی توانسته بود در ژانویه ۲۰۱۰ در حالی که ۲۲ سال و ۲۰۰ روز سن داشت مقابل تنه‌ریف هت‌تریک کند و حالا فران تورس توانسته با ۲۱ سال و ۷۵ روز جوان ترین هت‌تریک کننده در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا تبدیل شود.

تورس پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: هفته فوق‌العاده‌ای بود. توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، قهرمان لیگ برتر شویم و هت‌تریک کنم. خیلی خوشحالم. سعی می‌کنم هر روز پیشرفت کنم و از هم تیمی‌هایم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. سعی می‌‌کنم بهتر شوم و خودم را برای فینال لیگ قهرمانان آماده کنم. همیشه سعی دارم در ضربات ایستگاهی نزدیک تیر اول بایستم و فکر می‌کنم گل زیبایی به ثمر رساندم.

گفتنی است پپ هم پس از بازی با تمجید از تورس گفت: اعداد و آمار فوق‌العاده‌ او در اولین فصل، شرایط او را نشان می‌دهد. او را به عنوان وینگر جذب کردیم اما شاید بهتر باشد به عنوان مهاجم از او استفاده کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала