Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جریمه مهمانان مراسم جشن تولد لوکاکو در میلان

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
پولیس میلان به جشن تولد لوکاکو در میلان یورش کرده و 23 مهمان را جریمه نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان به دلیل نقض دستورالعمل‌های کوید-19 ایتالیا پس از یک مهمانی در اواخر شب برای تولد 28 سالگی‌اش، جریمه شد.

ساعاتی پس از آن‌که اینتر با نتیجه 3-1 رُم را در سن سیرو شکست داد، در این دیدار لوکاکو گل سوم تیم‌اش را به ثمر رساند، پولیس فاش کرد که آنها به هتل "د میلانو دومو"  حمله کرده‌ است.

روزنامه کوریره دلو اسپورت توضیح داد که لوکاکو، به همراه 23 مهمان که هم تیمی‌اش اشلی یانگ را نیز شامل می‌شد، در ساعت 3 بامداد در کمین مقامات قرار گرفتند و متعاقباً جریمه شدند.

این گزارش می‌افزاید که در جشن تولد مهاجم بلجیمی، هم تیمی‌هایش اصرف حکیمی و ایوان پریشیچ نیز حضور داشتند. گفته می‌شود مدیر هتل این رویداد را برای لوکاکو ترتیب داده است.

میلان به خاطر محدودیت‌های کرونایی "منطقه زرد" است، زیرا ایتالیا همچنان به آرامی از بیماری همه‌گیر کوید-19 عبور می‌کند.

این بدان معناست که افراد در منطقه زرد اجازه گشت و گذار دارند اما تا 15 جون فقط یک بازدید در روز به یک فرد اختصاص می‌یابد و حتی در آن زمان، هر ویزیت تا سقف چهار بزرگسال سخت است.

همچنین ساعت ممنوعیت رفت و آمد در شب بین ساعت 10 شب و 5 صبح برقرار است که گفته می‌شود کمی قبل از ساعت 3 با شکایت پولیس ایتالیا سوء ظن ایجاد کرده است.

یک اتاق منحصر به فرد در هتل هر شب 162 پوند هزینه دارد و جریمه مهمانان هتل درست چند روز قبل از یک بازی حساس در چهار مسابقه برتر مقابل رقیب تلخ یوونتوس در تورین برگزار شد.

ماه گذشته هیئت مدیره یوونتوس وقتی واستون مک کنی، پائولو دیبالا و آرتور پروتکل کوید را با یک مهمانی نقض کردند، جریمه شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала