بازداشت سه کارمند ریاست کوچی‌ها به اتهام فساد اداری از سوی امنیت ملی

© Photo / KABUL POLICE FBبازداشت سه کارمند ریاست کوچی‌ها به اتهام فساد اداری از سوی امنیت ملی
بازداشت سه کارمند ریاست کوچی‌ها به اتهام فساد اداری از سوی امنیت ملی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
یک نماینده‌ کوچی‌ها در مجلس نماینده‌گان می‌گوید که سه کارمند ریاست عمومی کوچی‌ها به دلیل فساد اداری از سوی ریاست امنیت ملی بازداشت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ننگیالی لونگ، نماینده‌ کوچی‌ها به روزنامه 8صبح گفت که این کارمندان از سوی ریاست 06 امنیت ملی بازداشت شده است.

او افزود، این بار اول نیست که کارمندان ریاست کوچی‌ها به اتهام فساد بازداشت می‌شوند. به گفته او در یک سال گذشته چندین تن از کارمندان این ریاست به دلیل فساد اداری بازداشت و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شده‌اند.

آقای لونگ خاطر نشان کرد که رئیس این نهاد نیز به فساد اداری آغشته است و کارمندان این اداره را وادار به فساد اداری می‌کند. او ریاست کوچی‌ها را یک اداره «ناکارا و ضعیف» توصیف کرد و گفت که در این اداره باید اصلاحات گسترده اعمال شود.

این نماینده‌ کوچی‌ها از عمل‌کرد امنیت ملی ستایش کرد و از این ریاست خواست، کسانی‌ که در این اداره فساد می‌کنند، باید بازداشت و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شوند.

در همین حال عرفان‌الله احمدزی، رییس عمومی انسجام امور کوچی‌ها این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید که از این ریاست کسی بازداشت نشده است. او دست داشتن خودش در فساد اداری را رد کرد و افزود: «وکیلان به خاطر بدست آوردن فایده بعضی اتهامات را وارد می‌کند و از طریق اعمال فشار می‌خواهند به فایده‌شان برسند».

امنیت ملی تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала