Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباه فاحش زیدان که به حذف رئال از لیگ قهرمانان منجر شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر چلسی، سه بازیکنی که از لحاظ بدنی آماده نبودند، به زمین فرستاد و رسانه‌های مطرح اسپانیایی مدعی اند که همین موضوع سبب حذف این تیم از چمپیونزلیگ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید هفته گذشته در جدال برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج در مقابل چلسی با نتیجه 0-2 تن به شکست داد و از این رقابت‌های حذف شد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
دست زیدان خالی‌تر از همیشه؛ یک مدافع دیگر مصدوم شد

کارشناسان عوامل زیادی را در حذف رئال مادرید دخیل دانستند اما عمده‌ترین عامل حذف کهکشانی‌ها اشتباه فاحش زین‌الدین زیدان سرمربی این تیم بوده است.

قبل از بازی در استمفوردبریج، مربی فرانسوی همیشه با غیبت بازیکنان با منطق برخورد می‌کرد و آماده‌ترین بازیکنان را به میدان می‌فرستاد.

با این حال، در لندن، زیدان نتوانست به روش خودش وفادار باشد و سرخیو راموس، ادن هازارد و فرلاند مندی را که از لحاظ  بدنی آماده نبودند، به زمین فرستاد و هر سه بازیکن نمایش بسیار ضعیفی نیز داشتند.

این اشتباه زیدان در دیدار برابر سویا ثابت شد، جایی که سرمربی فرانسوی به هر سه بازیکن بازی نداد و این تیم نمایش بسیار درخشان نیز داشت.

البته این اشتباه زمانی سنگین‌تر شد که راموس و مندی مصدوم نیز شدند و حالا احتمال دارد که تا پایان فصل در دسترس نباشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала