Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه کلیدِ استارت انقلاب در برنابئو

© AP Photo / Joan Monfortپاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021
پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا   PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
به طور کلی احساس می‌شود که شکست لیگ قهرمانان مقابل چلسی پایان دوره‌ای در رئال مادرید است و بسیاری خواستار تغییرات هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در طول این سال‌ها، لیگ قهرمانان به عنوان فشار سنج برای رئال مادرید عمل کرده است. پیروزی جامع چلسی در نیمه نهایی امسال که تیم انگلستانی رئال را در هر دو بازی پشت سر گذاشت، به عنوان یک زنگ هشدار برای مدیران در لالیگا عمل می‌کند، زیرا خواستار اصلاحات مجدد نسلی است که مادرید موفق به صعود به این مهم نمی‌شود.

به نظر می‌رسد خط رویکرد از سمت برنابئو بر تغییر تدریجی بازیکنان و تمرین جدی برای از بین بردن تیم با بازیکنانی مانند راموس، مودریچ، کروس، مارسلو و بنزما متمرکز باشد (به مرور زمان) تا ستاره‌هایی مانند امباپه، هالند، آلابا، کاماوینگا و حتی پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد به این تیم بیایند.

رئال از ترکیب قدیمی خارج می‌شود؟

بین بُرد مادرید در لیگ قهرمانان در لیسبون و سپس در میلان دو سال فاصله بود که هفت بازیکن در هر دو فینال بازی می‌کردند. حدود سه سال بعد از آخرین پیروزی رئال مادرید در میلان، کی یف و کاردیف، در استمفوردبریج پنج بازیکن (راموس، کاسمیرو، کروس، مودریچ و کریم بنزما) شرکت داشتند که لیست بالقوه به هفت نفر رسیده بود در حالی‌که کارواخال و واران حضور نداشتند. چهار بازیکن اصلی زیدان اکنون بالای 30 سال هستند (مودریچ و راموس 35 ساله؛ بنزما 33 ساله و کروس 31 ساله با کاسمیروس 29 ساله).

در این فصل همه موارد فوق در بردن مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار موثر بوده و با چهار بازی برجسته در لالیگا، رئال مادرید در جایگاه دوم قرار دارد و مدعی جدی قهرمانی است. راموس از نظر مصدومیت بسیار نگران است اما بازیکنان مرکزی و به خصوص بنزما با 21 گل در لیگ، زیدان را در جریان مسابقات سخت 2020/21 جلو انداختند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
حذف از لیگ قهرمانان مهر تأیید بر تغییرات اساسی در مادرید

خون تازه

هواداران رئال مادرید امیدوارند که تابستان 2021 سالی باشد که سرانجام امباپه از PSG با احتمال ورود هالند تغییر وضعیت دهند و به نظر می‌رسد موقتاً هالند قصد دارد یک فصل دیگر در دورتموند بماند. مُهاجم فرانسوی هنوز قرارداد فعلی خود با پی‌اس‌جی را تمدید نکرده و شرایط قرارداد او با تیم لیگ 1 در سال 2022 به پایان می‌رسد.

به نظر می‌رسد آلابای اتریشی بایرن مونیخ در تابستان امسال به پایتخت اسپانیا می‌رسد و اگر زیدان همچنان در این تیم بماند، فصل برای جذب پوگبا می‌تواند یک بار دیگر با بازیکن میانی فرانسوی که در تابستان 2022 نیز از قرارداد با منچستر یونایتد خارج می‌شود، هماهنگ شود.

 

تأمین مالی انتقال

رئال مادرید در حال حاضر از نظر مالی دست به گریبان است که پروژه بازسازی 500 میلیون یورویی سانتیاگو برنابئو را با کمبود درآمد از روز مسابقه و مالیات باشگاه ناشی از بیماری همه گیر، آغاز کرد. برای جبران قرارداد احتمالی امباپه، این باشگاه نیاز به فروش ستاره‌هایی مانند واران، اودریوزولا، ایسکو، ماریانو دیاز، مارسلو، یوویچ یا سبایوس دارد که همه در آستانه جدایی ازاین باشگاه در این تابستان هستند.

این باشگاه همچنین به دنبال کاهش دستمزد بالای درآمد طی دو سال آینده تنها با دستمزد گرت بیل، راموس یا مودریچ است كه به هزینه 40 میلیون یورو در هر فصل كمك می‌كند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала