Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار جدی رییس پی‌اس‌جی به بارسا: نیمار را رها کنید!

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureنیمار و الخلیفی
نیمار و الخلیفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن بار دیگر برای بارسایی‌ هشدار داد که دست از سر مهاجم برازیلی تیم شان بردارند.

به گزارش اسپوتنیک، بحث انتقال ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به بارسلونا بار دیگر سرخط رسانه‌ها قرار گرفته است و سران باشگاه بارسلونا در تلاش بازگردان او به کاتالونیا هستند.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
ورزش
مبلغ پیشنهاد بارسا برای نیمار فاش شد

سران باشگاه پاریسی آگاه هستند که از قرارداد دو فوق ستاره خود یعنی نیمار و امباپه فقط یک سال دیگر باقی مانده است و هر دو بازیکن به طور جدی می توانند در تابستان پاریس را ترک کنند. پیش از این نیمار به تمدید قرارداد تا سال 2026 نزدیک بود، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

در تازه‌ترین مورد هم، باشگاه فرانسوی به بارسلونا پیغام داده است که «نیمار را راحت بگذارید». نیمار طبق مصاحبه چند ماه پیش خود دوست دارد که با لیونل مسی همبازی شود و علاقه او همچنان پابرجا است.

باشگاه بارسلونا فکر می کند که می تواند این دو بازیکن را بار دیگر در نیوکمپ و کنار هم ببیند. از طرفی ناصر الخلیفی دوباره احساس خطر کرده است و این بار شخصا به بارسلونا هشدار داده است تا قلمرو خود را مشخص کنند.

البته این در شرایطی است که ناصر الخلیفی فراموش کرده است که چند ماه پیش و در جریان دیدار برگشت دو تیم لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی از مذاکره با مسی صحبت کرد و بازیکنانی نظیر پاردس و دی ماریا نیز جرات صحبت کردن درباره انتقال مسی به پاریس را پیدا کردند.

با این حال چنین پیامی نیز باعث نخواهد شد که بارسا از موضع خود در رابطه با جذب نیمار عقب‌نشینی کند چرا که آنها او را یک گزینه مناسب برای پروژه فصل آینده خود تلقی می کنند. برای خوان لاپورتا جذب نیمار از نظر استراتژیک، ورزشی و اقتصادی یک اتفاق کلیدی است.

این در حالی است که خود نیمار نیز اخیراً ابراز علاقه کرده بود که دوباره در کنار مسی بازی کند؛ البته او حالا نسبت به قبل در پاریس خوشحال تر است اما بازگشت به بارسلونا می تواند برایش کاملاً وسوسه کننده باشد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала