Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد مالکان امریکایی بر سینۀ معترضان؛ گلیزرها همچنان متعهد به مالکیت باشگاه منچستریونایتد

© REUTERS / PHIL NOBLEاعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد
اعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
خانواده گلیزر با وجود اعتراض شدید هواداران منچستریونایتد هیچ برنامه‌ای برای فروش باشگاه ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، اعتراض هواداران منچستریونایتد به مالکان باشگاه مثل بمب در فوتبال انگلیس و اروپا ترکیده، اما خانواده گلیزر مالک آمریکایی باشگاه هنوز هم حاضر به فروش باشگاه نیستند.

هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
فوری؛ دیدار منچستریونایتد و لیورپول به تعویق افتاد

در همین رابطه، نشریه «گاردین» خبر داد، با وجود اعتراضات گسترده هواداران، گلیزرها اصلاً به فروش باشگاه‌شان فکر هم نمی‌کنند و هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارند. گفته می‌شود آن‌ها مصمم هستند ارزش باشگاه منچستریونایتد را در سال‌های آتی از 3 میلیارد پوند به 7 میلیارد پوند برسانند.

این تصمیم را هم در حالی گرفته‌اند که سال‌های طولانی است هواداران آن‌ها را مورد انتقاد قرار می‌دهند و حضور در پروژه سوپرلیگ اروپا هم باعث شد دوباره حمله به گلیزرها شدت بگیرد.

روز یکشنبه، در پی اعتراض هواداران منچستریونایتد به سیاست های مدیریتی خانواده گلیزر و هجوم آن ها به زمین چمن اولدترافورد، بازی این تیم برابر لیورپول که قرار بود در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس برگزار شود لغو و به تاریخ نامعلومی موکول شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала